Společnost Thule získala při letošním udílení iF DESIGN AWARDS celkem dvanáct ocenění. Rok 2024 se tím stal pro švédskou outdoorovou značku rekordním. Thule zaznamenalo stoprocentní míru úspěšnosti, kdy zvítězilo se všemi 12 podanými přihláškami a zařadilo se tak mezi 20 celosvětově nejúspěšnějších společností, které se letos soutěže účastnily. Ze švédských značek bylo tou vůbec nejúspěšnější.
Henrik Eriksson, Global Director Design ve společnosti Thule: „Je to fantastický způsob, jak začít nový rok. V roce 2024 Thule uvádí na trh více nových produktů než kdykoli předtím a dokonce vstupujeme do dvou nových kategorií s dětskými autosedačkami a produkty pro bezpečnou přepravu psů. Mnohá ocenění jsou proto skvělým důkazem našeho závazku k produktovému designu. Věříme, že všechny produkty by měly být snadno použitelné, vysoce kvalitní a vyrobené tak, aby vydržely – a jsme rádi, že naše filozofie rezonuje s ostatními. Byli jsme oceněni v několika různých produktových kategoriích, což jasně ukazuje, že ve všem co děláme, je obsažena silná DNA, která definuje design Thule.”
Zvláštní uznání získal kočárek Thule Urban Glide 3, který získal ocenění iF Gold Award. Letos tuto cenu získalo pouze 75 z 11 800 příspěvků. Prohlášení poroty iF DESIGN AWARD: „Thule přináší jedinečný a svěží pohled na dětský kočárek. Odolný, robustní a dokonale navržený design vzbuzuje důvěru, hodnověrnost a pohodlí. Byl navržen s ohledem na dlouhou životnost, může růst s rodinou jednoduchým začleněním nových komponentů, jak se dítě vyvíjí. Perfektní kočárek pro aktivní městské rodiče.”
Thule se nachází ve velmi dynamické fázi bezprecedentního tempa vývoje a uvádění nových produktů na trh. Investice do výzkumu a vývoje nemají obdoby a Thule nadále posouvá hranice designu a funkčnosti v outdoorovém sektoru. Loni na podzim byl tento závazek podtržen pořádáním THEX – Thule Experience – ikonické události, na které se sešli ambasadoři značky a více než 600 hostů a novinářů. Tato módní show a přehlídka produktů ukázala hloubku a celý záběr značky a poskytla živý pohled do budoucnosti Thule.
Tina Liselius, Vice President Brand ve společnosti Thule: „Jsme naprosto nadšeni, že můžeme být svědky toho, jak značka Thule dosahuje nových výšin uznání. Tento úspěch nejen stanoví nový rekord společnosti Thule, ale také podtrhuje neúnavné nasazení, kreativitu a tvrdou práci našeho týmu. Naše cesta byla vždy vedena vášní vyvíjet produkty, které jsou nejen inovativní, ale také hluboce rezonují s potřebami a sny našich uživatelů. Toto uznání nás motivuje k dalšímu posouvání hranic designu a funkčnosti.“