Canon hledá vypravěče, který ve světě stráví jeden rok hledáním a prožíváním 365 nových příběhů.
Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, hledá zájemce o jedinečnou práci – dokonalého vypravěče příběhů. Vybraný šťastlivec, který stráví rok následováním léta po celém světě, bude mít za úkol zaznamenat a zprostředkovat 365 nových inspirujících příběhů.
Každý den lidé nahrají 200 miliónů fotografií na Facebook a 95 miliónů videí a fotografií na Instagram. Zajímavé příběhy se pak ve výsledku ztrácí v obrovské záplavě selfie nebo fotografií domácích mazlíčků.
Společnost Canon se proto rozhodla na současnou kulturu, v níž samotné fotografie sdílíme více než příběhy, zareagovat. Hledá proto osobnost, která by inspirovala k naplnění ducha kampaně ‘Live For The Story’ a navrátila do popředí vypravěčské umění. Zájemci o tuto jedinečnou práci mohou svoji přihlášku podat prostřednictvím sociální sítě Instagram zapojením se do soutěže s názvem ‘365 Days of Summer’. Všechny žádosti pak posoudí herečka, producentka a muzikantka Zoë Kravitz.
Úspěšný kandidát na pozici vypravěče příběhů bude celý rok cestovat za létem po celém světě, přičemž navštíví množství zajímavých destinací, od Lisabonu přes Melbourne až po Brazílii, a představí tak svůj vlastní letní příběh.
Ti, kteří se domnívají, že mají předpoklady inspirovat další k objevení jejich vlastních příběhů, mohou svůj nejpamátnější letní příběh sdílet prostřednictvím Instagramu s hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Posouzení přihlášek proběhne na základě řady hledisek, kdy roli bude hrát i výpravnost snímků a jejich vizuální přitažlivost, originalita a inspirativnost. Úspěšný kandidát bude rok cestovat po celém světě a v průběhu své práce vyhledá a představí 365 inspirujících příběhů. Vše přitom bude na jeho rozhodnutí, půjde o jeho vlastní příběhy a inspiraci. Součástí nabízené pozice je úhrada veškerých nákladů – a samozřejmě roční prázdniny.
„Léto je časem spontánnosti a prožívání okamžiků. Chceme lidi povzbudit k maximálnímu vychutnání každé sekundy, protože jakákoli z nich může přinést ten opravdu nejlepší příběh,“ vysvětluje ambasadorka kampaně Zoë Kravitz.
„Hledáme někoho, kdo bude inspirovat ostatní, někoho, kdo dokáže realizovat myšlenku ‘Live For The Story’ a dokáže tak, že každý okamžik má potenciál být důležitý a nezapomenutelný,“ říká Ladislav Paleček, generální ředitel Canon Česká republika a Slovensko.