Spolucestování kamkoliv

Přidat nové téma
Thajsko Vánoce

Ahoj,
našel by se tu nějaký muž, který by se chtěl přidat na cestu do Thajska přes Vánoce?
Jsme 2 slečny ve věku 27 let (Praha, Kolín) a jeden muž 40 let (Kolín).
My už máme letenky na termín 19.12. - 5.1. z Prahy do Bangkoku. Kdy 20.12. přelétáme do Phuketu a 4.1. letíme z Krabi do Bangkoku. V termínu kdy letíme my jsou letenky strašně drahé, takže bychom se potkali až v Thajsku (nějak bychom se dohodli).
Máme už nějakou představu o tom, co bychom chtěli vidět. Nejedeme tam proto, abychom se snažili navštívit všechna turisticky známá místa. Chceme si i užít koupání, nějaké vodní sporty, ... Vybrali jsme pár pěkných míst, kdy chceme na střídačku výletit a relaxovat.
V seznamu níže, kde jsou napsané výlety, se pojedeme někam podívat (byla jsem líná to vypsat). Samozřejmě program můžeme upravit po dohodě. Jen bychom už nechtěli měnit města, abychom si mohli zarezervovat ubytování.
1. den 19.12. • po příletu (večer) - nějaká večerní zábava 2. den 20.12. • celodenní prohlídka Bangkoku • večer přelet do Phuketu 3. den 21.12. • Phuket - relax 4. den 22.12. • Phuket - Khao sok national park 5. den 23.12. • Phuket - relax a prohlídka města a další zajímavá místa6. den 24.12. • Phuket - výlet lodí na ostrov Jamese Bonda, Ko Phing Kan, národní park Phang-Nga, muslimská vesnice Koh Panyi stojící na dřevěných kůlech v mořské zátoce 7. den 25.12. • ostrov Phi Phi - relax 8. den 26.12. • ostrov Phi Phi - výlety 9. den 27.12. • ostrov Ko lanta - relax 10. den 28.12. • stále Ko Lanta - výlety 11. den 29.12. • z Ko Lanta do Ko Samui • Ko Samui relax 12. den 30.12. • Ko Samui - výlety 13. den 31.12. • z Ko Samui do Krabi14. den 1.1. • Krabi - nějaký výlet, když se budeme cítit dobře po oslavě Silvestru  15. den 2.1. • Krabi - relax 16. den 3.1. • Krabi • celodenní výlet 17. den 4.1. • přelet do Bangkoku • Ještě něco vidět v Bangkoku 18. den 5.1. • odlet v 10:15 z Bangkok Suvarnabhumi
Pokud to někoho zaujalo, tak mi napište na email [email protected], přidejte fotku, něco o sobě a termín letu, který by vám vyhovoval.