Vývoj, vývoj, to je ta cena. Nápady a zdokonalování výrobků neroste na stromě, na rozdíl od chabé a jednoduché mysly některých jedinců, kteří by prodali svojí matku za 50tku.
Pánové,dámy.
Příklad č.1Jeden druh hodinek casio,průměrná cena 2650 korun.Identické hodinky jsem v Číně koupil v přepočtu za 160 korun.Stejné funkce vodotěsnost osvětlení led.Tedy,ptám se.Proč tyto firmy,podotýkám značkové,předražují své výrobky,pak se diví,že schopní falzifikatoři jsou schopni vyrábět podstatně laciněji.Prostě,podívejte se na kteroukoliv prodejnu která prodává značkové výrobky jaká je prodejní cena jejich produktů.Předraženo a výsledek výprodeje tu 50 tu i 770% z ceny.Ptám se tedy,jaká jaká je tedy výrobní cena od součástek až po konečný produkt,tedy,nákladovost vstupů.To se spotřebitel nedoví.Byl jsem v té Číně a tam mi bylo sděleno,že se jedná v přepočtu o haléřové částky.To,že v inzerci se uvádí výrobek bez dph a v ceně pro kupujícího je již započteno to dph,je notně skreslená cena.Tedy mohu konstatovat že i v té Číně chtějí lidé,tedy zákazníci chtějí nosit značkové zboží,byt' je toto zboží padělek.Co se týče našeho spotřebitele,mělo by se mu dostat do krve,že prostě nebude kupovat předražený výrobek který je od renomovaného značkového výrobce.Tedy to co je na tržištích a schopnost vyrábět modní,kvalitní a levné zboží je chvályhodné.Kdyby nebylo těchto prodejců,převážná část národa chodí do sekn hendu a nosí obnošené zboží,tedy Afrika.A nebo by řadový občan by chodil jako Rumun,který obchází kontejnéry kde bydlí horních 10000.Ne každý je dobře situovaný aby si mohl koupit předražené značkové zboží.Tedy koupí sice falzum z pocitem že má funkčně stejný výrobek.Tedy,tvrdím,každý,kdo má jen trochu peněz at' si do té Číny zajede a otevře z úžasem oči,jak jsou ti Čínané šikovní.Aještě jedno,z pravidla se tyto falza dělají na stejných výrobních linkách.To ovšem u nás řadový občan neví.A celní správa? Proč též nevymáhá na značkových výrobcích a firmách proč je jejích zboží tak předraženo a tedy se dopouštějí kladného úniku zaviněného předraženým zbožím.Celní orgán by měl též vědět jaká ja cena vstupů do jednotlivých firem a tím by si hravě spočítal,jaká je skutečnost v cenách zboží a s tím i související kladný celní únik který tu již léta mají značkoví výrobci a tedy i tímto způsobem okrádají řadového spotřebitele.To je můj názor.V Číně jsem byl,viděl jsem a tedy vím co píšu.Lubomír Foldyna,Morávka 17.3.2013
Ahojky, letím 19.8. do mongolska za kámošem, který tam jede v současné době Pragou V3S. Teď je někde před Bajkalem a prý se mu to auto nějak sere. Přiletím tam 20.8. a pokud do Ulanbátoru nedorazil, chtěl bych se tam poohlédnout po okolí a možná bych s tebou jel.
Kdy přesně pojedeš zpět? Díky Jirka
je to predposledna 11ta edicia z 2009, sorry, MOBI format ma zmiatol kvoli uplne inej sadzbe
komu to nevadi tu su mirrory:
http://uploaded.to/file/zkqwj8c6/1741795893_China.mobi
http://filepost.com/files/74mm4mf3/1741795893_China.mobi/
http://turbobit.net/nmb05u5b8g3o/1741795893_China.mobi.html
a free citacka MOBI formatu pre Windows
http://www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/ProductDetailsReader.asp
Markoff
www.markoff.biz
what do you need?
Markoff
Ahoj,Hledam Kdo v Pekingu v červnu?
Napis mi:guochuanqi@hotmail.com
Dik.
To by mě zajímalo, kde jsi četla, že to už teď není problém. Zásadních problémů je tam tolik, že není možné, aby během krátké doby najednou zmizely. Stačí si přečíst toto:
http://www.hiddenchina.net/web/eng/reisen_china_trips/self_drive_tours_own_vehicle.html
I kdyby jste po zaplacení min. nějakých 7000 USD agentuře za 1 směr projeli (a podařil se, nevím za kolik, projet i Vietnam), tak na co vám proboha bude v Thajsku terénní auto? Na hezké pláže ani do Bangkoku se s ním nedostanete, spát v něm v tom horku nepůjde...
Ahoj,
dakujem za odpoved a clanok. No, pozeravam motorkarske prispevky a tam casto opisuju prechod s motorkou a potom sa pohybuju po cine a vietname a podobne. Myslela som, že to teda je tak aj s autom. Alebo nieco v tých videach nie je povedané, ked opisuju ako nikde nemali s nicim problemy. Ok, ako vidím, tak takéto dobrodružstvo asi nebude najlepsi napad. Nejde o to, že chceme doviezť auto do Thajska - slo o tie zážitky a dobrodružnú cestu. Ale pri toľkých komplikáciach je asi schodnejšie cestovat po európe a do ázie letecky... Chceli sme zakotvit v Chiang Mai, a v thajsku dost ludi jazdi na terennych autach, no ale viac na skutroch urcite. Ale neslo o to nieco usetrit, skôr o dobrodružstvo z cesty. Do lietadla vie sadnut každý... Tak sme chceli niečo iné skúsiť.
Ahoj Alčo, řeším podobný problém, a to jak se dostat z Ladakhu (Indie)přes Pakoš, Írán zpět do Evropy. Také sháním pro tu cestu spolucestující(ho). Nevím, jestli se vubec z té Indie nějak dostanu po zemi, buď do číny nebo do Pakistánu.S těma vízama když chtějí zpát. letenku to mi není jasné.Eva Ema
Ještě v diskuzi "viza na 2 mesice v Cine?" píše marek, že stačí si pořídit třeba pčes Pelikána nebo nějakou cestovku rezervaci letenky, dodat k žádosti o vízum a pak samozřejmě rezervaci nevyužít. E.