No aby to nebylo stejne jako viza na letisti v Teheranu. Na ambasade reknou, ze je na miste dostanes, ale pak tam priletis a nedostanes je.
V tom Bangkoku tomu docela verim. Na jejich strankach maji vyjmky z poskytovanim viz. Nechapu co maji proti Cechum, ale jsme ve vyjmkach a viza neposkytuji. Jenze pres telefon mi tvrdili neco jineho. U ostatnich zemich, co jsem zminoval by to melo byt OK.
Ahoj. Nevíte prosím někdo, jestli se dají sehnat plynové bomby i ve Srinagaru? Díky
Taktiež som sa trápil ale podarilo sa! Cez Skyscanner ma to hodilo na indigo Frankfurt a tam platba presla… v cene ako na appke a sedadlo 2eura…super!
Tak to je dobrý, říkal jsem si, že žádné dramatické změny v autorizaci plateb nemohly nastat, aby to vyřadilo české karty ze hry. A myslím, že by to indické Travelocity.co.in také vzalo. Adresu v Indii jsem uvedl samozřejmě reálnou, ale takovou, kde se nezdržuju :) Zákaznický servis z Travelocity se mnou ještě řešil booking kódy z JetAirways, abych si mohl vytisknout pořádný itinerář z viewtrip.com, pomohlo i zastupení Jet Airways v ČR/SR. Zkušenosti jsem měl dobré. A Jet Airways jsou solidní společnost.
Několikrát se mi to také stalo. Když se dělá rezervace v Indii, a také jinde, občas to tak je. Když let. společnost nemá na určité karty omezení (viz způsob platby na stránkách let. spol.), tak v této oblasti záleží dost na lokalizaci IP. Je to třeba zkoušet několikrát přes jiná připojení.
Při check-inu v Indii dost často chtějí kartu ukázat, a bez ní mohou nastat dosti velké problémy.
mám stejný problém, nejdou mi zaplatit letenky, mám Visa Classic a nic. Normálně obouma kartama platím vše, včetně letenek po celém světě, ale indigo je není ochotno akceptovat, co s tím?
ahoj,
jistota je pojisteni ke clenstvi v Alpinverein (1370,- rok). Plati do 6000 metru, velky zachranovaci naklady, navyhodou jsou maly lecebny vylohy (necelych 200 000 Kc). Dalsi moznosti, co jsem nasel - GTS international poskytuje k ISICovi pojisteni od Chartis (600,- rok) - plati 35 dnu maximalne, do 6000 metru, ale zas ma zachranovaci naklady asi jen 20 000 Kc.
Obecne kazda pojistovna poskytuje pripojisteni rizikovejch sportu - tam ale pozor na definici, casto je to omezeny nadmorskou vyskou, pohybem po vyznacenejch trasach apod. Nekde maj jeste omezeni uzemni - neplati to podle smlouvy v rizikovych oblastech, kam by mozna Pakistan spadal.
Mám pocit, že v případě Nepálu se dá té dvouměsíční lhůtě vyhnout nejsnáze a to už při vydávání víza v Praze, určitě chtějí itinerář a ev. nějaké cestovní doklady, které ten itinerář podpoří...
Ahoj,
Mám problém trochu jiného tipu. Jelikož již z ČR cestuje naše posádka pouze po zemi, a zajímá nás jak se to v těchto podmínkách dá vyřešit. Když plánujeme pákistán->indie->nepál->indie ... multiple nebude možný a my se z nepálu nedostaneme? Jde to vyřešit nějak legálně, nebo formou 2 pasů? V indii jsme ještě nebyli, tudíž žádné razítko v pase.
Předem velice děkuji za radu Jenda+Lucka+Káťa
Ahoj světoběžníci.
V říjnu letíme do Dilí a chceme procestovat alespoň kousek Indie. Jsme trošku šílenci od přírody a tak si půjčujeme auto a chceme vyrazit za Indickými zajímavosti do cca 1.000 km.
Památky jsou nam jasné, ale pídíme se po místech které nejsou všeobecně známé a stojí za to je vidět.
Doporučte nám, jaký národní park navštívit a co lze od něho očekávat, kde najdeme pěkný vodopád, nádherný výhled, zemědělskou oblast ......
Díky za tipy.
VaK
V techto zemich se vzdycky smlouva...Je to na tobe. Dobre si vyber material, tam muze byt problem. Chod to casto zkouset(neusiji ti to za den). A pohlidej si strih - byvaji na nase pomery trochu staromodni - to se tyka i latky jejiho vzoru...
...a oplatí sa to?Aká je kvalita?Dá sa aj zjednávať?