Ahoj,
na mé roční cestě po Jihovýchodní Asii bych si v červnu udělala ráda zastávku na Východním Timoru tak na 2 až 3 týdny. Byla bych ráda, kdyby se ke mě někdo přidal, pač jako samotný holce se mi zrovna v téhle zemi cestovat moc nechce..Ráda bych navštívila ostrov Atauro, severní pobřeží Východního Timoru a vnitrozemí..
Je mi 23 a studuji asijská studia a indonéštinu
jsem z Prahy..
ahoj Niki,
klobouk dolů smekám 😀
Chtela bych znát tvůj nazor. Odpadla mi partacka na cestu po thaisku, vietnamu, cambodii a laos. Mam jet sama???? ani tak nemam strach spise me zajima co by jsi mi jako holka holce doporučila a před čim varovala. Jestli se budes chtit podelit o nejake zazitky a rady tak se prosim ozvi na
t-*****@se****.cz
.
moc moc děkuju
přeju moc štesti a krásných zazitku z dalsich cest
Tina
Cauky Tino,
podivej se na couchsurfing.com nebo o neco horsi hospitalityclub.org..nevim jestli to uz nahodou neznas,pokud ne, tak si tam urcite udelej profil! najdes tam kontakty na hodny lidi z celyho sveta, kteri jsou ochotni Ti moc nebo Těnechat u nich přespat. Přes tenhle server jsem sama procestovala Chile a Peru a neměla jsem sebemenší problém. Vřele doporučuju!
Určitě bych se tý cesty nebála. Kontaktuj lidi tady na tech servrech a můžu Ti zaručit, že sama nebudeš téměř nikdy a ještě se dočkáš neuvěřitelné pomoci 😉
Popravdě řečeno si myslím, že čím větší „doura“ tím méně nebezpečná, samozřejmě nesmíš jít do žádnýho ghetta 😀 ale obecně platí, že místa, kde neznají ani moc turisty, nejsou to žádný velkoměsta, a neprobíhá tam zrovna nějaký konflikt, tak patří k nejbezpečnějším 😉
Tak hodně štěstí a at na svých cestách potkáš hodně hodných duší;)
Asijská studia na Metropolitní univerzitě?
jo jo 🙂 zaměření na Jihovýchodní Asii a musím říct, že mě snad poprvý baví studovat! Fakt super! nelituju niceho, zajímavá látka, super spolužáci i učitelé!