Spolucestování Asie/ Australie

Východní Timor – parták na 2-3 týdny v červnu 2011

Nikola

Ahoj,

na mé roční cestě po Jihovýchodní Asii bych si v červnu udělala ráda zastávku na Východním Timoru tak na 2 až 3 týdny. Byla bych ráda, kdyby se ke mě někdo přidal, pač jako samotný holce se mi zrovna v téhle zemi cestovat moc nechce..Ráda bych navštívila ostrov Atauro, severní pobřeží Východního Timoru a vnitrozemí..

Je mi 23 a studuji asijská studia a indonéštinu
jsem z Prahy..

Zkušenosti čtenářů

tina

ahoj Niki,
klobouk dolů smekám 😀
Chtela bych znát tvůj nazor. Odpadla mi partacka na cestu po thaisku, vietnamu, cambodii a laos. Mam jet sama???? ani tak nemam strach spise me zajima co by jsi mi jako holka holce doporučila a před čim varovala. Jestli se budes chtit podelit o nejake zazitky a rady tak se prosim ozvi na t-*****@se****.cz.

moc moc děkuju

přeju moc štesti a krásných zazitku z dalsich cest

Tina

Nikola
tina:

Cauky Tino,

podivej se na couchsurfing.com nebo o neco horsi hospitalityclub.org..nevim jestli to uz nahodou neznas,pokud ne, tak si tam urcite udelej profil! najdes tam kontakty na hodny lidi z celyho sveta, kteri jsou ochotni Ti moc nebo Těnechat u nich přespat. Přes tenhle server jsem sama procestovala Chile a Peru a neměla jsem sebemenší problém. Vřele doporučuju!
Určitě bych se tý cesty nebála. Kontaktuj lidi tady na tech servrech a můžu Ti zaručit, že sama nebudeš téměř nikdy a ještě se dočkáš neuvěřitelné pomoci 😉
Popravdě řečeno si myslím, že čím větší „doura“ tím méně nebezpečná, samozřejmě nesmíš jít do žádnýho ghetta 😀 ale obecně platí, že místa, kde neznají ani moc turisty, nejsou to žádný velkoměsta, a neprobíhá tam zrovna nějaký konflikt, tak patří k nejbezpečnějším 😉

Tak hodně štěstí a at na svých cestách potkáš hodně hodných duší;)

MartinT.

Asijská studia na Metropolitní univerzitě?

Nikola
MartinT.: