Spolucestování Amerika

USA červenec – srpen 2014

Jana

Ahoj,
příští léto se chystám do USA a sháním spolucestovatele/ku, kteří by se nebáli vyrazit do USA „na vlastní pěst“. Plánuji pobyt někde na pobřeží,nejlépe jeden měsíc strávený na východě a druhý na západě USA. Aby nebyly náklady tak vysoké, chtěla bych využít ubytování prostřednictvím volunteering, couchsurfing,v hostelech či motelech.
Jsem studentka VŠ, v létě mi bude 25. Uvítala bych někoho od 25<, kdo má řidičský průkaz a nebál by se společně zapůjčit auto na případné cestování po západě.
Ráda bych dotyčné poznala dostatečně dopředu, abychom mohli doladit cestu a detaily 🙂

Zkušenosti čtenářů

Monika

Ahoj,
taky se chystám v létě do USA. Chtěla bych absolvovat celou Route 66 z Chicaga do LA. Kdyby tě můj plán zaujal, tak mi napiš do mailu a ráda ti poskytnu víc info o mém plánu i o mě 🙂

Vendula Leiderová
Monika:

Ahojky, ráda bych se zeptala zda nehledáte ještě další osůbku do počtu na trip do USA :)) ráda bych se připojila, je mi 25, sháním někoho s kým bych mohla vyrazit 🙂 Děkuji za odpověď. Vendy

milka

Ahoj Jani, také bych se ráda podívala do USA, ale nemám s kým. Je mi 29 let a také preferuji seznámení dopředu. Koukala jsem na CK, ale je to moc drahé, takže rozhodně na vlastí pěst.
Sama nerada cestuji, potřebuji si s někým poklábosit a pobavit se. Kdybys měla zájem, tak napiš budu ráda. Milka

Barbora
milka:

určitě by jsem měla taky zájem.
kdyžtak info na mail 🙂

Wendy
milka:

Ahojky Milka, to jsme na tom stejně, jsem ve stejné situaci, nemám s kým a přes cestovky je to drahé 🙂 Pokud bych se k někomu mohla připojit budu moc ráda email je Ve**************@se****.cz

Tereza

Ahoj Jani, taky plánuji cestu v létě 2014 do USA, určitě bych se ráda přidala, protože nejsem ten typ člověka, co by vyrazil úplně sám. Ve dvou nebo ve více lidech je cestování lepší a zábavnější podle mě 🙂 . Zajímal by mě tvůj plán cesty, budu ráda když se ozveš na můj mail. 🙂

Magda

Ahojky JAni,