Ahoj. Všimli jsme si, že máš zapnutý AdBlock. Prosím, pozastav si pro HedvabnaStezka.cz blokování reklamy. Díky tomu můžeme zajistit více zajímavých článků o zemích světa, cestopisy, reportáže. Navíc se snažíme zobrazovat jen reklamy s cestovatelskou tématikou, podporujeme touto cestou i mnohé charitativní projekty a neziskovky. Snad tě nebudou moc rušit. Děkujeme! Redakce HedvabnaStezka.cz
Zdarec, da se projet s Tajikistanu do Pakistanu pres ten kousek Afghanistanu a napojit se na Karakoam highway vlastnim autem? De me o to ze do Ciny me s vlastnim autem myslim nepusti.
Zkušenosti čtenářů
David g
pokud vím, musel bys autem až dolů přes Kábul a pak do Peshawaru … pokud tedy by tě pustili přes jednu a přes druhou hranici a cestou bys nepřišel o auto případně i něco cennějšího…
jeff
David g:
a hlavně ta hranice je zavřená, to ví každej kdo se o to jen trochu zajímá…někteří lidi, kteří maj řidičák si myslí že můžou všechno, o mentální a rozumové způsobilosti autora příspěvku silně pochybuji.
alpi
jeff:
ale tak uz jsem slysel o mnohem vetsich blaznivinach, ktere se uskutecnily … proto tady ty diskuse jsou, aby se lide zeptali, ne?
tarquin
jeff:
dik všem za info a jeffovi za ekonázor, kterej vidí v každý osobě za volantem krvežíznívýho vraha, jezdit autem má svoje kouzlo…
ptám se proto, že v kazachstánu sem potkal poláky co jeli z afghánistánu, tak mě zajímalo jestli se to dá projet přes ty vysoký hory, který mě v tý oblasti přijdou nejzajímavější, nejlepší řešení je jet z kgz přes čínu ale četl sem že se svým autem se do číny nesmí
Se svým autem do Číny nesmíš, respektive jen s oficiálním doprovodným vozem zajištěným přes čínskou CK, a je to dost drahé. I když možná že jen přejet ten kousek Číny mezi Kyrgyzskými a Pákistánskými hranicemi by nebylo tak drahé.
Přechod AFG-PAK je zavřený.
jeff
DG:
No, nevím co to je za frajery, když maj vše supportovaný, takhle dneska jezdí spousta zbohatlíků http://www.sibirskyextreme.com/
ty chceš jet asi bez supportu a evidentně o tom nemáš páru, co taklhle si něco nastudovat a pak se ptát, než střílet otázky do tmy, notabene některý věci prostě nezměmí ani krvežíznivý vrah za volantem:-)))
Tak sem hledal zas jestli se to dá projet a narazil sem na svou diskuzi 🙂
I kdybych o tom neměl ani páru, rozhodně si nemyslím že bych tam z tohodle důvodu nedojel.
Mým cílem by nebylo jet do Afghánistánu, ale projet Karakoram highway do Indie. Ano, v Afgh a Pak sem nikdy nebyl, nevim jestli bych si troufl a proto se v diskuzi na cestovatelským servru informuju (což sem si asi dovolil dost).
Nevim jak myslíš to, že měli Poláci support – s tim autem jeli tam i zpátky a jednu cestu vezli kamošům motorky, příde mě to jako dobrej nápad, pokud nemá někdo tolik času. Co se týče zbohatlíků, nevim jestli se za něj dá někdo kdo má starou Africu (ano, dá se pořídit už za 20 000) nebo LC4 považovat. V té souvislosti mě napadá otázka – pokud bych jednou zbohatl a stal se zbohatlíkem – směl bych ještě cestovat?
Nakonec mě teda poraď – jakou bys zvolil alternativu za Karakoram highway? Není potřeba dojet do Indie, možná je to aji lepší tam nedojet (nechcu zas tak na dlouho, vzhledem k tomu že musím dojet zase zpátky). V KGZ sem byl tak nechci jet tou stejnou trasou.
ladajede.cz
Yarin
tarquin:
Ahoj,
z Wakhanu do Paistanu se to autem rozhodne neda. Je to tusim dost narocnej trek i pesky (ovem jde absolvovat, pokud ma clovek povoleni od prislusnych vlad na prekroceni hranice v teto oblasti). Tohle vse vim ale pouze z netu.
Co se tyka Ciny, tam je situace jina. Dostat vlastni auto z Torugartu do Kunjerabu pres Kashgar neni problem, ovsem prislusne papirovani, pruvodce a permity stoji peknou hromadku penez. Konkretne okolo 15000RMB za ctyri dny od hranice k hranici :)Tohle vim celkem presne, zrovna podobny prejezd s jednou cinskou agenturou resim.
Mira
tarquin:
ahoj jsem ridic kamionu kdysi jsem jezdival hodne turecko a obcas potkaval kluky co jezdily stopem do indie atd drzim ti palce ja bych volil cestu pres turecko,iran a timhle smerem myslim ze jeto bezpecnejsi a taky realnejsi pokud se chces vratit po svych 🙂
Nenech se zviklat…Nejlepší cesty jsou ty, u kterých Ti lidi tvrdí, že to nejde. Když se chce, jde (skoro) všechno.
Dalimil
tarquin:
Projel jsem Tadzikistan v roce 2010 – tehdy to bylo v afghanu hodne ostry, takze kluci co tam byli treba 3 dny tak zas jeli rychle zpatky….jinak z Wachanu do Afghanu vede pres reku jedinej most, ktere se otvira 1x tydne pro obchodniky a trhovce, jinak na afghansky strane v podstate silnice neexistujou, ani polni nebo jiny cesty – lidi tam chodej s velbloudama a oslikama….tam pres ty hory dle meho nazoru nerealne…
Ivan
Dobrří borci ;-))
Tak jeďte spodem přes Turecko a Írán. A místo žigula pořiďte nějakou Toyotu…
pokud vím, musel bys autem až dolů přes Kábul a pak do Peshawaru … pokud tedy by tě pustili přes jednu a přes druhou hranici a cestou bys nepřišel o auto případně i něco cennějšího…
a hlavně ta hranice je zavřená, to ví každej kdo se o to jen trochu zajímá…někteří lidi, kteří maj řidičák si myslí že můžou všechno, o mentální a rozumové způsobilosti autora příspěvku silně pochybuji.
ale tak uz jsem slysel o mnohem vetsich blaznivinach, ktere se uskutecnily … proto tady ty diskuse jsou, aby se lide zeptali, ne?
dik všem za info a jeffovi za ekonázor, kterej vidí v každý osobě za volantem krvežíznívýho vraha, jezdit autem má svoje kouzlo…
ptám se proto, že v kazachstánu sem potkal poláky co jeli z afghánistánu, tak mě zajímalo jestli se to dá projet přes ty vysoký hory, který mě v tý oblasti přijdou nejzajímavější, nejlepší řešení je jet z kgz přes čínu ale četl sem že se svým autem se do číny nesmí
tidle frajeři http://advrider.com/forums/showthread.php?t=504942&highlight=afghanistan
Se svým autem do Číny nesmíš, respektive jen s oficiálním doprovodným vozem zajištěným přes čínskou CK, a je to dost drahé. I když možná že jen přejet ten kousek Číny mezi Kyrgyzskými a Pákistánskými hranicemi by nebylo tak drahé.
Přechod AFG-PAK je zavřený.
No, nevím co to je za frajery, když maj vše supportovaný, takhle dneska jezdí spousta zbohatlíků
http://www.sibirskyextreme.com/
ty chceš jet asi bez supportu a evidentně o tom nemáš páru, co taklhle si něco nastudovat a pak se ptát, než střílet otázky do tmy, notabene některý věci prostě nezměmí ani krvežíznivý vrah za volantem:-)))
Tak sem hledal zas jestli se to dá projet a narazil sem na svou diskuzi 🙂
I kdybych o tom neměl ani páru, rozhodně si nemyslím že bych tam z tohodle důvodu nedojel.
Mým cílem by nebylo jet do Afghánistánu, ale projet Karakoram highway do Indie. Ano, v Afgh a Pak sem nikdy nebyl, nevim jestli bych si troufl a proto se v diskuzi na cestovatelským servru informuju (což sem si asi dovolil dost).
Nevim jak myslíš to, že měli Poláci support – s tim autem jeli tam i zpátky a jednu cestu vezli kamošům motorky, příde mě to jako dobrej nápad, pokud nemá někdo tolik času. Co se týče zbohatlíků, nevim jestli se za něj dá někdo kdo má starou Africu (ano, dá se pořídit už za 20 000) nebo LC4 považovat. V té souvislosti mě napadá otázka – pokud bych jednou zbohatl a stal se zbohatlíkem – směl bych ještě cestovat?
Nakonec mě teda poraď – jakou bys zvolil alternativu za Karakoram highway? Není potřeba dojet do Indie, možná je to aji lepší tam nedojet (nechcu zas tak na dlouho, vzhledem k tomu že musím dojet zase zpátky). V KGZ sem byl tak nechci jet tou stejnou trasou.
ladajede.cz
Ahoj,
z Wakhanu do Paistanu se to autem rozhodne neda. Je to tusim dost narocnej trek i pesky (ovem jde absolvovat, pokud ma clovek povoleni od prislusnych vlad na prekroceni hranice v teto oblasti). Tohle vse vim ale pouze z netu.
Co se tyka Ciny, tam je situace jina. Dostat vlastni auto z Torugartu do Kunjerabu pres Kashgar neni problem, ovsem prislusne papirovani, pruvodce a permity stoji peknou hromadku penez. Konkretne okolo 15000RMB za ctyri dny od hranice k hranici :)Tohle vim celkem presne, zrovna podobny prejezd s jednou cinskou agenturou resim.
ahoj jsem ridic kamionu kdysi jsem jezdival hodne turecko a obcas potkaval kluky co jezdily stopem do indie atd drzim ti palce ja bych volil cestu pres turecko,iran a timhle smerem myslim ze jeto bezpecnejsi a taky realnejsi pokud se chces vratit po svych 🙂
Nenech se zviklat…Nejlepší cesty jsou ty, u kterých Ti lidi tvrdí, že to nejde. Když se chce, jde (skoro) všechno.
Projel jsem Tadzikistan v roce 2010 – tehdy to bylo v afghanu hodne ostry, takze kluci co tam byli treba 3 dny tak zas jeli rychle zpatky….jinak z Wachanu do Afghanu vede pres reku jedinej most, ktere se otvira 1x tydne pro obchodniky a trhovce, jinak na afghansky strane v podstate silnice neexistujou, ani polni nebo jiny cesty – lidi tam chodej s velbloudama a oslikama….tam pres ty hory dle meho nazoru nerealne…
Dobrří borci ;-))
Tak jeďte spodem přes Turecko a Írán. A místo žigula pořiďte nějakou Toyotu…
Tip měsíce: Etiopie
Mezi vlky a vrcholy: výprava do jedinečné přírody Bale Mountains
Cesta časem: Kmeny a tradice Údolí řeky Omo
Prořezané rty, skarifikace i deformování lebek. Význam tělesných modifikací u etiopských Mursiů
Knižní tipy
Olinalá: poklad na konci světa
SOUTĚŽ: Co je nového v JOTA, aneb cestování s knihou. UKONČENO
Nové články
Olinalá: poklad na konci světa
Neznámá Mauritánie
Vánoční trhy od Brém až po Berlín.. a mnohem dál
Vybavení na cesty
NEJLEPŠÍ TREKOVÉ BOTY A POHORY
Výběr testerů Světa outdooru
Darn Tough BEAR TOWN MICRO CREW
Turistická ponožka s neotřelým designem a doživotní zárukou, na každou štreku.