Volná diskuse

STORNO POPLATEK 80% – VYMÁHÁNÍ

Jana

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost. Často cestuji a běžně kupuji akční letenky přes fly4free.com apod.
Minulý měsíc jsem využila nabídky a chtěla jsem koupit last minute letenky na Srí Lanku z Holandska. V ceně bylo i ubytování, které jsem ovšem nechtěla využít. Udělala jsem přes web cestovky předběžou rezervaci, kde jsem doufala, že se proklikám i k platbě, což se nestalo. Celý web byl v holandštině. Čekala jsem 3 dny na potvrzovací e-mail, což v případě last minute letenek byla celkem dlouhá doba, takže jsem nakonec využila jinou nabídku.
Nyní mi přichází emaily od společnosti, že protože jsem po těch 3 dnech neuhradila dle faktury cenu letenek + ubytka, mám uhradit storno ve výši asi 80% ceny letenek (což je nějakých 800euro). Fakt se mi to nechce platit, protože jsem jejich služby nevyužila. Máte někdo podobnou zkušenost jak postupovat? V rámci EU práva to můžou přeprodat vymáhací společnosti, kde ten dluh bude narůstat geometrickou řadou, což bych fakt nerada.
Říkáte si, že jsem blbá (což vim i sama), ale nikdy se mi nic podobného nestalo, letenky, ubytování řeším velm často a i v případě storna (nauhrazení) po mě nikdy nikdo nechtěl 80% ceny za nevyužité služby.
Díky za jkýkoliv tip, kam se obrátit.

Zkušenosti čtenářů

Kitty

Je potřeba nějaké přesné informace:
– zaplatilas nebo ne?
– přišla ti faktura nebo ne?
– co jsi přesně na webu odsouhlasila a jakým přesně způsobem?
– jak jsi se registrovala na webu, máš tam nějaký účet, číslo karty …?
 
Někde jsi se musela registrovat, něco vyplnit, něco odsouhlasit a podstatné je, co a kde jsi přesně udělala.

pdmlynek

Jano, to tedy není moc dobré.  Ale není to Tvoje chyba – problém leží v podniku.
 
Ta cestovka kam jsi asi zřejmě dala svůj e-mail mi připadá jako doopravdovská cestovka, ale jen jako vyděracký podnik.  Chtěla jsi to od nich koupit, chtěla jsi jim za letenku zaplatit, jenže kvůli jejich chybám to nešlo.  Nevím jestli to byla vážně jejjich chyba, anebo jestli to udělali naschvál aby Tě pak vydírali.
 
Neznám obchodní zákony ani v Holandsku ani v ČR, a nemám stejný pohled na svět jak Ty, ale kdyby se to stalo mě, tak bych jim zatelefonoval aby mi vysvětlili jak je to možné že jejich web stránky nemohla brát mojí kreditní kartu.  Z jakého důvodu nechcete moje peníze?  Vždyť jsem byl ochotný to zaplatit, a váše webstránka to zvorala.  Nakonec jsem to musel koupit někde jinde za víc peněz.  Kvůli tomu jsem na vás naštvaný; co jste tedy ochotní udělat abych příště využil vaše webstránky?  A mám uhradit 80% ceny letenky?  Jo, 20% sleva zní dobře, a rád bych to využil, ale bohužel kvůli neschopnosti vaší webstránky jsem to musel koupit jinam.  Pošlete mi ale kód abych dostal tu 20% slevu neboli na 200 EUR na příště.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: