Od 24.12.2015 jsme byli 3 týdny na Srí Lance. Zaplatil jsem nám třem pobyt ve výše uvedeném hotýlku, ikdyž jsme byli na 6 a pak ještě 5 dní na cestách. Nechtěl jsem vozit všechny věci sebou. Hotýlek je v Payagala a mohu ho každému doporučit. Cena přijatelná, čisto a dobré (i když drahé) jídlo. Navíc „domácí“ Kalum umí zařídit i výlety po obvyklých turistických okruzích. My jsme měli domluvené a zaplacené výlety u agentury Cocohut u Lenky (má tu všude prezentace). Podle vlastních zkušeností a informací od spolubydlících z hotýlku, kteří absolvovali výlety s Kalumem usuzuji, že jsem udělal chybu a Lenku bych už podruhé nezvolil. Český „průvodce“ nám nijak výrazně neprospěl, ukázalo se, že kvalitu výletu ovlivní především šikovný řidič. Je to jenom můj názor na věc, tak mě prosím nekamenujte.
Zdravím Vás Lenko.
Záměrně jsem nezacházel do podrobností, nestěžoval si, ani nijak nekritizoval, jen jsem napsal, že bych Vašich služeb už nevyužil. Proto mě udivuje Vaše reakce a lži, které jste napsala. Nebudu s Vámi polemizovat, nemá to smysl.
J.D.
No a okolo 24 decembra tam v kuse 5 dni prsalo!!!bolo tam viac nervoznych ludi!!!a to som si organizoval vsetko sam!!chce sa to len povzniest a problem riesit na mieste….
hlavne si myslim,že od 24.12.2015 ste tazko mohli byt na dovolenke… Lenka ma pravdu, takito stažovači a večne nespokojni ludia co chcu vela muziky za malo penazi su najlepsi… Lenka drzte sa…
Na Czech Beach Resot jsme trávili od 12.11.2015 do 2.11.2015 svoji dovolenou, již podruhé na Srí Lance. Do tohoto hotýlku jsme jeli na doporučení a asi jsme očekávali víc. Dá se říci, že jsme zkušení cestovatelé, ale zde jsme byli trochu zklamaní. Hotýlek je pěkný i když jeho poloha není ideální: před vchodem k hotelu jezdí každou půlhodinu vlak – tedy dost využívaná trať a koleje pár metrů od hotelu. Pokoje čisté – vzorná práce mladého muže Kamaly, klimatizace fungovala, WIFI (bylo nám slíbeno, že funguje po celém hotýlku) bohužel v přízemí ne. Pokud jsme se chtěli spojit s rodinou, museli jsme až nahoru do tzv. jídelny/restaurace. Tady jsme také snídali a večeřeli. S jídlem a hlavně s jeho cenou jsme byli dost nespokojeni. První týden jsme to zvládli, druhý týden jsme byli na výletě a třetí týden jsme si již chodili ráno kolem 6:25 hod. nakupovat k pekaři, který přijížděl i k hotýlku (abychom mohli nakoupit, museli jsme překonat vlakové koleje) a vozil fakt skvělé pečivo. Ceny byly nesrovnatelně nižší a hlavně pečivo a tím i snídaně chutnější. Na obědy jsme nechodili, dávali jsme si po 16. hodině dřívější večeře, ale vždy mimo hotýlek u domorodců a ty byly vždy chutné, výborné. Střídali jsme krevety a další mořské plody, srílanské kari, srílanské nudle apod. Dalo se bez problémů jet vlakem za 10 LKR do odolních městeček a tam se stravovat. Zpátky autobusem 400/04 za 30 LKR. Obsluha v osobě pana Kaluma dost na nízké úrovni. Příjemné jednání pana Tenzyho a pana Panchamy. Pětidenní výlet jsme zvládli, i když Kalum věděl, že hovoříme německy, měli jsme doprovod pana Tenzyho, který hovoří pouze sinhálsky a anglicky – není mu však moc rozumět, ale je velmi ochotný a snaživý. Řidič pan Panchama je velice schopný řidič a po celou dobu výletu jsme se s ním cítili na silnicích bezpečně. Celkový dojem: hotýlek má ještě co zlepšovat. Naše dovolená byla přesto skvělá, lidé na Srí Lance jsou usměvaví, milí a ochotní. Poznání Srí Lanky doporučujeme.
Primitiv Karel se zase ozval…
Pane Drozene, nikdy nekomentuji zadne prispevky svych klientu, ale bohuzel tentokrat udelam vyjimku. Mel jste u nas pripravene dve tury, ktere jsme domlouvali jiz v cervnu, na ktere jste manzelce a me v kopiii, o ktere jste nevedel, komentoval – cituji – ‚dela si prdel‘. Nacez jste se opet ozval tesne pred cestou, cena byla dvojnasobna vzhledem k obsazenosti ubytovani a vse jsme domluvili. Moji pruvodci museli byt zmeneni, protoze ani jeden z nich s Vami (konkretne s Vami) jiz po dvou dnech nechtel cestovat a to ja i moji kolegove vydrzime ledasco i nejapne komentare. Na kazdy komentar jste reagoval argumentem, ze se to na internetu pise jinak a ze v lonely planet rikali neco jineho a ze muj pruvodce ‚keca‘. Priznavam, ze z nasi strany nebyla jednou dodana voda, ktera byla slibena, ale okamzite byla v Kandy po upozorneni nakoupena. Dale nevidim duvod, proc byste si na nas mel stezovat, protoze vse bylo zajisteno tak, jak jsme se domluvili, meli jsme problem vsude najit ubytovani na tak kratkou a vytizenou dobu, takze jsme Vas bez priplatku jako servis klientovi dali do ubytovani vyssi kategorie.Vse co pisi, mirim primo na Vas, protoze myslim si, ze se Zuzkou a se Zdenkem nebyl zadny vzajemny sebemensi problem. Priste bych urcite doporucila radeji vlastni vuz, protoze nemate rad byt kymkoliv informovan. Preji Vam prijemny den. Lenka