Spolucestování Asie/ Australie

spolucestovatelé na práci + cestování po Novém Zélandu ( odjezd v období červer – červenec 2012 na pár měsíců až na rok)

Terka Průchová

Haló, haló!!!
Hledá se spolucestovatel – spolutrpitel (čím víc kusů, tím líp :-)) na pracovně-cestovní pobyt na NZ ve výše uvedeném období. Co se týče mě, jsem studentka nespokojená se svým dosavadním nezáživným studijním životem, v němž v poslední době přestávám vidět smysl a tak jsem se rozhodla dát si na pár měsíců takzvaně „voraz“ a zkusit šěstí někde za mořem, něco zažít,spoustu toho vidět, něco si vydělat a taky si ujasnit, kam se chci dál v životě ubírat. Moje zkušenosti s cestováním a prací v zahraničí nejsou zrovna nejbohatší, poslední dva roky jsem vždycky jeden letní měsíc trávila ve Skotsku na malinách, ale Britské ostrovy jsou přece jenom trochu blíž a o něčem jiném než Nový Zéland. Z výše uvedených důvodů by se mi k ruce hodil ideálně někdo, kdo má zkušeností o něco víc, než se můžu „pochlubit“ já (což by neměl být problém :-)), nebo alespoň někdo, pro koho není problém zjistit si všechno potřebné k cestování a práci, protože ví, kde to má hledat (narozdíl ode mě :))Úplně nejvíc fajn by bylo, kdybychom si práci našli už před odjezdem, sice se rozhodně nebráním žádnému dobrodružství, ale někdy bych přece jen radši vsadila na jistotu…

Táák, kdo dočet až sem, tak velká gratulace, původně to neměla bejt až taková slohovka, ale umělecký duch se nezapřel, holt co nadělám 🙂

Jestli to někoho z vás zaujalo a chcete si taky vyšlápnou ze stereotypu, tak mi napište, aťr dáme věci do pohybu!!

Zélandu zdar, nazdar!!!!

Zkušenosti čtenářů

Roman Slavík

Ahoj,
budu trochu stručnější, o Zélandu taky uvažuji, akorát sem navážkách jestli už teď nebo až dostuduju bakaláře, aneb zatím sem neukecal nikoho, komu by se chtělo taky… Kdyžtak se mi ozvi na mail [email protected] a můžem pokecat, co se týče informací co a jak, většinu mám už pozjišťovanou 🙂
Čauec

Dimik

Ahojda