Ahoj. Všimli jsme si, že máš zapnutý AdBlock. Prosím, pozastav si pro HedvabnaStezka.cz blokování reklamy. Díky tomu můžeme zajistit více zajímavých článků o zemích světa, cestopisy, reportáže. Navíc se snažíme zobrazovat jen reklamy s cestovatelskou tématikou, podporujeme touto cestou i mnohé charitativní projekty a neziskovky. Snad tě nebudou moc rušit. Děkujeme! Redakce HedvabnaStezka.cz
Jaké jsou Vaše zkušenosti se silnicemi na Balkáně, konkrétně Rumunsko, Srbsko, Makedonie, Albánie a Bosna? Můžete někdo porovnat například s Ukrajinou? A je hodně úseků zpoplatněných? Děkuju za všechny rozumné odpovědi :-)))
Zkušenosti čtenářů
kuba
Velké silnice jsou ok, řidiči jsou jiná kategorie. Pokud se budeš držet jen těch nejhlavnějších tahů, tak nejhorší bude D1. V Albánii pozor na to, že podle automapy velká silnice může být šotolina/makadam, výjimečně i v BaH. Srovnat s Ukrajinou neumím, byl jsem tam naposled před více 10 lety.
Balkán a silnice, jak která oblast. Dálnice mají krásné Srbové, super nové silnice jsou v Kosovu, Makedonie také ok. Nejhorší byla asi Bosna, kde je kvalita o trochu horší. Jiná věc jsou řidiči a provoz, jezdí příšerně a většinou je doprava dost pomalá, anebo naopak příliš hektická. To obzvláště platí v hlavních městech…
Josef
mám od roku 1990 kdy se otevřely hranice projetu mimo severu celou evropu. Není horších řidičů jak na jihu Itálie a hned za nimi jsou občané Česka,Moravy a Slezska. Přes Srbsko, Bosnu, Rumunsko , Bulharsko vždy v pohodě a když jsem měl problém vždy se našel někdo kdo pomohl, poradil. To o Praze, Česku, Moravě říct nemohu. Kvalita silnic ? nejhorší je asi fakt D1 ale nejpomalejší prövoz mají na dálnicích Frantíci. Na ně je i rozestavěná D1 krátká. Lons De Sars – Avignon A49 – průměrná rychlost čtvrtek – odpoled¨ne 37km/hod díky super kapitalistickému systému soukromých dálnic a výběru mýtného na 15 branách , tedy 30 front . nač mají 3 pruhy ?
Velké silnice jsou ok, řidiči jsou jiná kategorie. Pokud se budeš držet jen těch nejhlavnějších tahů, tak nejhorší bude D1. V Albánii pozor na to, že podle automapy velká silnice může být šotolina/makadam, výjimečně i v BaH. Srovnat s Ukrajinou neumím, byl jsem tam naposled před více 10 lety.
http://www.youtube.com/watch?v=PAmSRo_I47U
Balkán a silnice, jak která oblast. Dálnice mají krásné Srbové, super nové silnice jsou v Kosovu, Makedonie také ok. Nejhorší byla asi Bosna, kde je kvalita o trochu horší. Jiná věc jsou řidiči a provoz, jezdí příšerně a většinou je doprava dost pomalá, anebo naopak příliš hektická. To obzvláště platí v hlavních městech…
mám od roku 1990 kdy se otevřely hranice projetu mimo severu celou evropu. Není horších řidičů jak na jihu Itálie a hned za nimi jsou občané Česka,Moravy a Slezska. Přes Srbsko, Bosnu, Rumunsko , Bulharsko vždy v pohodě a když jsem měl problém vždy se našel někdo kdo pomohl, poradil. To o Praze, Česku, Moravě říct nemohu. Kvalita silnic ? nejhorší je asi fakt D1 ale nejpomalejší prövoz mají na dálnicích Frantíci. Na ně je i rozestavěná D1 krátká. Lons De Sars – Avignon A49 – průměrná rychlost čtvrtek – odpoled¨ne 37km/hod díky super kapitalistickému systému soukromých dálnic a výběru mýtného na 15 branách , tedy 30 front . nač mají 3 pruhy ?
Vsevedouci cechacek kritizuje kapitalisticky system…
Tip měsíce: Etiopie
Mezi vlky a vrcholy: výprava do jedinečné přírody Bale Mountains
Cesta časem: Kmeny a tradice Údolí řeky Omo
Prořezané rty, skarifikace i deformování lebek. Význam tělesných modifikací u etiopských Mursiů
Knižní tipy
Olinalá: poklad na konci světa
SOUTĚŽ: Co je nového v JOTA, aneb cestování s knihou. UKONČENO
Nové články
Olinalá: poklad na konci světa
Neznámá Mauritánie
Vánoční trhy od Brém až po Berlín.. a mnohem dál
Vybavení na cesty
NEJLEPŠÍ TREKOVÉ BOTY A POHORY
Výběr testerů Světa outdooru
Darn Tough BEAR TOWN MICRO CREW
Turistická ponožka s neotřelým designem a doživotní zárukou, na každou štreku.