Volná diskuse

Reklamace s CK

Dáša

Zdravím 🙂 Vím, že daný dotaz sem zcela nepatří ale zkusím to…Letos jsme nevycestovali na vlastní pěst ale nechali jsme se zlákat zájezdem s CK na Madeiru. Bohužel nás čekalo nepříjemné převapení – špinavý a starý pokoj, hmyz v nápojích a hluk z vedlejšího staveniště. O zpožděném letu po cestě zpět více než 2 hodiny ani nemluvím. Podali jsme reklamaci. Nyní nám přišlo vyjádření, které mne dost překvapilo. Prý vzhledem k tomu, že hluk neprodukoval náš hotel, tak nemůžeme CK či hotelu připisovat odpovědnost. K mrtvému hmyzu v nápojích se vyjádřili tak, že dle delegátky jsme je našli jen my. A špinavý a starý pokoj neřeší, jelikož jsme odmítli výměnu za jiný (ano, v tom druhém pro změnu byla plíseň). Chci se zeptat, zda má cenu na zamítnutí reklamace vůbec reagovat? Popřípadě není zde dobrá duše, která by nějak poradila?
Díky a přeji krásný víkend
D.

Zkušenosti čtenářů

Vláda

ahoj,doložit foto,trvat na finanční kompenzaci za zkaženou dovču-vypracuj na to téma obsáhlejší slohovou práci,znova reklamuj.NIKDY VÍCE S CK.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: