Thajsko, Barma, Kambodža, Laos a Vietnam

Přejezd hranic na motorce

Roman

Ahoj chystám se s přítelkyní na výlet po vietnamu (z Hanoie na jih) a rád bych se rovnou podíval i do Kambodže a Thajska.

Informací o vízech tady je víc než dost, ale mě by zajímalo, jak je to s motorkama. Chci koupit dvě motorky v Hanoi a pak je prodat v Bangkoku – je to vůbec možné? Dále přítelkyně nemá na motorku ani řidičák. Nicméně ty naše v těch končinách stejně neplatí, ale není s tím nějaký problém na hranicích? Vyřeší to případně menší úplatek?

Máte někdo podobné zkušenosti nebo doporučujete jinou formu dopravy? Na jih vietnamu motorka a dále už vlak?

A taky jedna maličkost, poletíme do Vietnamu z Nového Zélandu nebo Austrálie (ve hře je i zastávka v Hong Kongu). Nemívají na letišti ve Vietnamu nějaký problém s příchodem z některé z těchto zemí?

Zkušenosti čtenářů

Roman

Tak už jsem zjistil, že přejezd hranic Vietnam -> Kambodža je celkem v pohodě. Ale co Kambodža -> Thajsko?

Nikdo tak necestoval? Všichni jezdíte vlakem či busem? Proč?

Markoff
Roman:

vacsina ludi si kupi a nasledne preda motoru vo vietname s tym ze jazdi len po vietname alebo robi okruh vietnam-kambodza-laos-vietnam, priviezt otorku do thajska je myslim komplikovanejsie a rovnako by bol asi aj predaj nejakeho Minsk ktorych som v thajsku vela nevidel

vietnamcov nezaujima odkial prilietas, akurat si predpriprav online viza na tvoj prilet, ak nebudes mat predpripravene online viza tak musis mat normalne viza v pase z inej krajiny, do vietnamu NEEXISTUJU viza na pockanie na hranici

Markoff
azia.markoff.biz

Roman

Co se týče prodeje bych si hlavu nelámal… pokud to bude Minsk nebo nějaká napodobenina Hondy řekněme za USD300, tak i kdybych to měl nechat před letištěm, tak mě to nebude až tak trápit. Ale věřím, že každé zboží si najde kupce, otázka je jen cena. Spíš by mě tížila otázka náhradních dílů…

Zvažuji i koupi větší motorky minimálně 250ccm, na které bych jel i s přítelkyní. Jak jsem psal výše nemá řidičák a ani nijak velké řidičské zkušenosti s motorkami, tak mám strach ji nechat řídit samotnou. Taková motorka ovšem stojí mnohem více a proto bych ji nechtěl nechat stát před Thajskou hranicí či dále před Malajsijskou.

Každopádně děkuji za radu s vízama. Určitě si připravím online víza předem.

Kent
Roman:

Vietnam – maximální povolený obsah je 150ccm.

Víťa
Roman:

Ahoj Romane, docela by mě zajímalo, jak to dopadlo. Rád bych to zkusil v Indii s Enfieldem…:-)

herodes

Ahoj,
1) Z žádného letiště nedělají ve Vietnamu problémy
2) Přejezd Vietnam-Kambodža je možný v pohodě
3) U přejezdu Kambodža-Thajsko bych to viděl na hodně složité papírování. Předpokládám, že byste přejížděli v Poipetu. Tenhle přechod jsem přecházel cca 4x a jezdí tam nanejvýš nákladní automobily. Nic jiného. Jednak je to tím, že v Kambodži se řídí vlevo a v Thajsku vpravo, tak zůstávají vždy vozidla na svých stranách hranic. Motorky jsem tam nikdy přejíždět neviděl.
Možná by bylo lepší spíš prodat motorky v Siem Reapu nebo Phnom Phenhu. Odtud je jakákoliv doprava do Thajska dostupná.

herodes:

Dík moc za radu. Asi to tak udělám, že motorku prodám ještě před hranicemi a pak v thajsku koupím novou. Jsou to sice zbytečné starosti navíc, ale asi lepší než problémy na hranicích

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: