Ahoj. Všimli jsme si, že máš zapnutý AdBlock. Prosím, pozastav si pro HedvabnaStezka.cz blokování reklamy. Díky tomu můžeme zajistit více zajímavých článků o zemích světa, cestopisy, reportáže. Navíc se snažíme zobrazovat jen reklamy s cestovatelskou tématikou, podporujeme touto cestou i mnohé charitativní projekty a neziskovky. Snad tě nebudou moc rušit. Děkujeme! Redakce HedvabnaStezka.cz
Ahoj, jsme dvě studentky a rádi bychom jely přes léto pracovat někam do zahraničí do teplíčka. Nevíte náhodou někdo o něčem, je nám v podstatě jedno, co budem dělat (až na nějaký sex.služby a striptýz):o)Díky.
Zkušenosti čtenářů
nebožka
DObrý den, zajímalo by nás totéž až na to, že jsme pár (kluk a holka) taky bychom potřebovali nejakou praci na leto. Díky
Lukas
nebožka:
Ahoj, zajímalo by me totez, jsem student, ale nemam s kym jet, tak jestli se chce nekdo pridat, popripade me pribrat s sebou :)… dyztak muj mail je al*****@se****.cz
…dekuji 🙂
nelinka
Lukas:
Ahojte,
tiez si ako „zbesila“ hladam brigadu na letne prazdniny…ak by ste o niećom vedeli,dajte mi prosim vediet na ne************@zo****.sk
a poslem Vam fotku i CV…PS:podobne ako Lukas mam ten isty problem,tiez sa nemam s kym vydat do sveta,takze ak ste na tom rovnako,tak sa ozvite,nieco uz dufam vymyslime…:)
Petra
Ahojky, tak se chystám s kámoškou vycestovat někam do teplíčka..ale spíš přes nějakou solidní agenturu – hledáme a hledáme a stále nevíme 🙂 tak jestli má někdo zkušenosti s nějakou dobrou…tak se prosím ozvěte !!!! Díky
Dana
Mám stejný dotaz jako Petra – s kamarádkou se chystáme taktéž vycestovat do zahraničí.Nejraději do Irska nebo do Chorvatska.A hledáme nějakou agenturu přes kterou by jsme mohli vyjet.A pokud má někdo zkušenosti s prací v Irsku nebo Chorvatsku, budu ráda když se ozvete na mail di***********@ti*****.cz
Alice
Sháním brigádku v cizině,taky nějaký parťáky.Najde se někdo?Pokud ano,můj e-mail Al***********@se****.cz