Dávejte si všichni velký pozor na tuto pochybnou společnost. Ryanair jsou šmejdi, podvodníci a zloději. Ano, mají pěkné destinace a ještě lepší ceny a na tom oni staví. Párkrát jsem s nima už letěl, no a v tom dobytčáku to člověk ty dvě, tři hodiny vydrží, to zas tak hrozné není. Stalo se mi teď, že nabízeli let do Madridu, termín přes silvestra. Bylo to za super cenu, tak jsme s kámošem neváhali a letenku koupili. Hned na druhý den poslali mail, že byli nuceni let zrušit, a bylo na výběr buď změnit termín letů anebo refundace. Já volil druhou možnost. Ještě psali, že do 7 pracovních dnů pošlou část (asi 60% z ceny) zpět na konto. Už to mě vytočilo, že takhle dovedou vyjebávat s lidma. Dodnes, a už je to přes měsíc nic nepřišlo a je jasný že se toho nedočkám.
Takže jestli nechcete zbytečně vyhodit peníze do koše, tak se těmto zlodějům vyhněte velkým obloukem. Kdyby přeci jen někdo nevěřil, tak ať jde do toho rizika že se mu stane to samé. U mě každopádně skončili.
Dočkáte, mně vrátili peníze asi po osmi měsících. Psala jsem maily, na ty nereagovali. Asi dvakrát jsem vyplňovala refundační formulář. https://refundclaims.ryanair.com/
Prostě to bude jen déle trvat. Prý nemají lidi na vyřizování žádostí.
Pozor na šmejdy z RYANAIR!!!! Jejich letenky jsou zadarmo drahé! 20.8.2024, jsem s invalidním manželem a se synem přiletěla z Heraklionu do Vídně. Ačkoli jsem provedla online odbavení pro cestu tam i zpět již 1.července, a předložila na letišti vytištěné letenky, byly mi účtovány dodatečné, blíže nespecifikované, poplatky:
13.8. Nákup: RYANAIR, DUBLIN, IE, dne 12.8.2024, částka 3.50 EUR
20.8. RYANAIR INFLIGHT, DUBLIN, IE. 11.00 EUR
Což jsem zjistila až dnes, když jsem se podívala do svého internetového bankovnictví.
Dále jsem hrubě nespokojená s tím, že ačkoli jsem měla zaplacen 2 x Přednostní nástup do letadla + 2 X palubní zavazadla v celkové výši 40,00 €, nebylo nám umožněno naše objemnější zavazadla umístit do boxu (box byl již plný cizích kufrů). Stevard nám doporučil dát si zavazadla pod nohy, takže jsme byli nuceni letět přes dvě hodiny se skrčenýma nohama. Od Rynairu nyní požaduji, aby mi byla na můj účet vrácena částka ve výši celkem 54,50 €, kterou jsem uhradila za služby, jichž jsem nevyužila, a jsem zvědavá, jak se k tomu postaví. Zatím mi odpověděli jen návodem, jak se přihlásit do aplikace. Zkouším to řešit i přes Pelikána.
Navíc mi z mého Euro účtu stáhli dvakrát poplatky za jednu platbu, protože nejdříve převedli eura na koruny a pak zpět na Eura. Na internetu jsem se pak dočetla, že je to běžná praxe Rynairu a byl u toho dokonce návod, jak tuto sprosťárnu obejít. Bohužel jsem si to přečetla pozdě. Na to, že jsou to šmejdi mě mělo varovat už zjištění, že si účtují poplatky za odbavení na letišti (udělala jsem ho tedy online tam i zpět měsíc dopředu). A zároveň, když si člověk to odbavení neudělá, a nezakoupí místenky, které jsou dražší, než letenky, riskuje, že bude jeho skupina sedět každý jinde. Jsou to zlodějský svině! S nimi už nikdy v životě!