Indie, Srí Lanka, Nepál a Bangladéš

Nejlevnejsi cesta do indie + ceny

cestovatelXXX

Ahoj, (Dobrý den)

hledám všude možně a nejlevněji do indii je to asi přes student agency kolem 11 tis. Kč

A chci se zeptat, zdali někdo nezná ještě levnější variantu? Napadlo mě přistát už někde v Pákistánu u hranic. Ale ty letenky vyjdou skoro stejně + netuším kolik by stalo vízum a ubytovaní(cca 1. den před odletem). tzn. tahle varianta odpadá.

Nechci vypadat jako strýček Skrblík, ale čím více ušetřím tím déle tam zůstanu, respektive nebudu muset počítat každou rupii.

na měsíc počítám z cca. 800 dolary + letenka = 25000Kč

náklady před odletem v tom nejsou.

Myslíte si, že to je reálné, tam zůstat za těch 25 tisíc(i s letenkou) měsíc?

Cestovat chci si spíše pomalu, tam kde se mi bude líbit zůstat pár dní. Agra, Varanasí jsou „povinné“ zastávky. Pak možná Darjeeling nebo někam na jih k moři. Kdo ví…

Případně jestli už tam někdo letos byl, tak kdyby napsal jak se změnily ceny, bylo by to fajn. Díky

PS: jsem limitován těmi 25 tisíci. tak nevím jestli mám být v klidu a nebo se stresovat. Ale příští týden jdu na očkovaní a pak už necouvnu, i kdybych tam měl být jen o chlebu a vodě 🙂

PSS: cestovat budu sám, takže náklady na ubytovaní sdílet nebudu

Díky.

Vlk samotář 🙂

David G

Vlku 🙂
s 800 USD na měsíc se to zvládnout dá. To je cca 25 dolarů na den, což v Indii jde, ovšem musíš počítat s tím, že kromě spaní a jídla si toho moc nekoupíš 🙂
Ovšem stojí to za to i tak!
Levnější variantu asi nenajdeš, zkus si ty lety, co najdeš u Student Agency, tak najít i přímo na webech těch leteckých společností, bývá to někdy levnější.
Jinak, dle mých zkušeností, jih je příjemnější a zajímavější část Indie než sever, i když ty top místa jako je Agra, Varanasi apod. jsou na severu.
David

dan

S 800 USD si myslím, že to je v pohodě. Záleží v jakých oblastech se budeš pohybovat. Obecně třeba Rajastahan nebo některá turistická místa jako např. Agra, Varanasi apod. nebo třeba Goa nebo Bombaj, která je asi nejvíc, jsou dražší tyhle místa než „zbytek“ Indie jako např. West Bengal, Bihar nebo Asam. V Indii jsem byl 2x měsíc a vždycky jsem odjížděl s cca 1200 USD a pokaždý jsem utratil cca těch 800 USD, pokud nepočítám vnitrostátní přelety, a to jsem se v podstatě vůbec neomezoval. Samozřejmě jsem ale třeba ve vlacích jezdil nejnižší třídou sleeper clas, která je naprosto v pohodě, a bydlel i v ubytování téměř nejnižších katogorií, pokud byla možnost. To ale neberu jako nějaký limit. Pokud si tedy nepotrpíš na extra pohodlí, které není nutné, tak si myslím, že 800 USD je ok, ale, jak bylo řečeno, nic moc si nepřivezeš :))

dan:

To jsou cifry. Já jsem se úplně v klidu vešel do 250 USD měsíčně. Cca 500 Rs je na den spousta peněz…většina místních se vklidu vejde do kila…

kitty
Ivan:

Třeba jen vstup na Taj Mahal stojí tuším 500 rupek. Mnoho dalších míst má také takové vstupné, takže pokud někdo do Indie jede poprvé a chce tyhle místa vidět, tak 500 rupií na den mu stačit nebude.

kitty:

Navíc místní necestují každý druhý, třetí den 400 a více km, nespí v hostelech, nestravují se na ulicích apod. 500 rupek na den mi přijde opravdu dost omezené, pokud člověk netvrdne na jednom místě a nechce pořád počítat každou rupku…

katka

ahoj, skus vyhladavac momondo.com, urcite najdes najlacnejsiu variantu, a s ockovanim – kup si vakciny v lekarni a daj sa zaockovat u svojho lekara, usetris vela 🙂

Michal

Ahoj.

Vloni jsme byli s pritelkyni v Ladakhu a i po Indii. meli jsme s sebou celkem dohromady 20000kc, coz da cca 1000USD (na dva lidi) a vesli jsme se nadherne platili jsme vse, namatkou: presun z Lehu do Dilli, Z Dilli do Varanasi a zpet lehatkovym vlakem s klimcou, pujceni motorky na tyden v ladakhu, celkem dlouhy presun z Lehu do Zanskaru, veskere ubytovani – vetsinou v hostelech, jidlo take vetsinou v bistrech, obcerstvenich a restauracich a i darky a suvenyry se do toho vesly. Tak ja nevim, co za co tu lidi utraci. Podotykam,ze uplne mimo civilizaci a ve stanu jsme byli 6 dnu (a to jsme obcas potkai nejaky ten teatent,takze jsme taky neo utratili). Letenku do Dilli sezenes za 12 v pohode (i mene), cestovat pres Pakos neni chytre – musis mit dalsi visum a navic do Pakose to bude asi i drazsi – mene se tam lita. Ubytovani v Dilli vyjde cca na 500-600RS na dvojluzkovy pokoj, jidlo v obcerstveni cca 100Rs, presun Dilli – Varanasi stal 1600Rs tam i zpet pro jednoho. A tak…je treba hledat proste ubytovani a jezdit hodne stopem (jde to), pak neutratis temer nic.

At se akce vydari

jeff
Michal:

Nevím kde ty sumy všichni berete, ale mám takovej pocit, že snad nikdo nesmlouvá…a to je chyba asi by jste si měli vzít příklad ze soudruhů z izraelské lidově demokratické republiky to jsou ve smlouvání opravdoví mistři, taky je v Indii nikdo nemá moc rád.
Co se cen vstupů týka v tomhle jsou bohužel Indi skutečnými zloději…klasické dvojí ceny,cca před 10-ti lety, to bylo jinak a prolezl jsem je za pakatel, ted už je to na preferencích každýho.
Bez těch památek 200USD měsíčně a žiju si jak král.
Na letenky bylo několik akcí viz. ukrajinský Aerosvit, kdo včas koupil má vystaráno, kdo kupuje na poslední chvíli má smůlu:(

cestovatelXXXY
Michal:

píšu už asi třetí komentář, ale ani jeden se nezobrazil. tak snad už teď.

Díky za reakce!

hodně infomací mám z http://www.indiamike.com a tam pišou, že letos se celkem zvedly ceny. A doporučují cca. 2-2500 rupií na den.

Na památky si moc nepotrpím. Nejsem typ člověka co musí být všude. V plánu mám Taj Mahal a to jen kvůli dotazům po návratu, jestli jsem ho viděl 🙂 A pak ten chrám z krysama ..tuším někde u Biharu. Jinak tam jedu spíš kvůli přírodě, kultuře. Chtěl jsem tam už před 8 lety po maturitě, ale nebyl „čas“. Spíš to byla jen výmluva!

Ale asi to bude chtít ještě nějakou práci přes víkendy a vzít si alespoň tech 1000USD, abych měl nějakou rezervu, kdyby se něco stalo. Takhle jak to čtu, bych to měl tak tak. Nebo nějakou babu, abych měl poloviční ubytování :))

cestovatelXXXY:

K cenám a útratě se už nebudu vyjadřovat. Je to prostě individuální…
Jenom ten krysí chrám je v Deshnoku u města Bikaner kousek od pákistánských hranic v Rajasthanu (pokud těch chrámů není po Indii více). Stát Bihar je krapet vedle 🙂

Michal:

V Dillí se dá úplně v klidu napráskat žalůdek za 20RS, dvoulůžkáč seženeš do 200 Rs a do Agry a zpět se vklidu dostaneš za čtvrtinu uvedené ceny… Ale pokud nesmlouváš, tak můžeš platit i víc, než kolega uvádí

Michal
Ivan:

Tim dvouluzkem v Dilli za 200 Rs bych si nebyl uplne jisty, resp. jeho umistenim a vzhledem. Kdyztak napis, kde se tak levne ubytko nachazi, at to nekomu k necemu je. Tech 500 Rs co jsem psal ja je bezna cena, tak nema cenu se rozepisovat,ale 200Rs je zajimave. A stejne tak se vstupem do Agry. diky.

Michal:

V Dilli jsme bydleli 2x a pokazde za 300 Rs. Je to ve známe baťůžkářské lokalitě Paharanj, kde těch hotelů za podobné (a možná i nižsí) ceny je mraky. Mluvím o slušných pokojích, relativně čistých, s vlastní koupelkou, klimou…
Vlak Dilli – Agra stal 140 Rs a vlak Agra(Tundla) – Varanasi 250 Rs. To jen pro příklad.
Ceny za vstupy na památky pro cizince jsou opravdu přemrštěné. Na Taj Mahal jsme platili 750 Rs, přičemž místní snad jen 50. Podobně je to na všech památkách. A to ti místní jsou většinou střední a vyšší třída, kteří určitě nejsou nijak chudší než my. Pokaždé jsem se rozčiloval, ale bylo mi to prd platné. A ke všemu si do Taj Mahalu člověk nemůže vůbec nic vzít(ani průvodce), maximálně foťák a to se mi ještě přehrabovali v brašničce a vrátili mě zpět kvůli 10cm foto-stojánku se slovy, že stativy jsou tam zakázané.

Petra
Michal:

No já nevím, my měli útratu 7 USD/os./den, včetně přesunů, ubytování a jídla. Nijak zvlášť jsme nerozhazovali, ale nepočítali jsme taky každou rupku. Takže tyhle sumy mi přijdou strašně vysoké. Ale pokud chces spat v drahym hotelu a jezdit první třídou,tak je to o něčem jiném, že.

cestovatelXXXY
Petra:

Uvádějte prosím i rok návštěvy Indie. Nechce se mi moc věřit, že bych se letos vešel do 7 USD na den. vždyť to je nějakých 300 rupií.
Ubytování mi stačí jen postel/sprcha. televizi, klimatizaci(jeden větrák u stropu, co honí teplej vzduch po pokoji 🙂 ) nepotřebuji k životu.

Já předběžně počítám

300-500 ubytování
100-200 voda, jídlo
——————
400-700 rupií (9-16USD)

800USD/30 = +- 26USD

takže na cestovaní by mi zbývalo 9-17USD (400-700 rupií)

Tahle je to podle mě celkem reálný, ale nesmělo by se stát něco s čím jsem nepočítal.

Každopádně ještě si vydělám těch 200USD na víc. Líp se mi bude cestovat. Budu klidnější a když tak si něco dovezu domu, nebo nakoupím dárky pro rodinu.

Ahoj cestovateli xxx,

vím, že jsi vlk samotář, ale kdyby jsi si to rozmyslel, sháním někoho, kdo letí teď na konci srpna do Indie. Já mám letenku, ale bohužel s kamarádama nebudu moci podniknout treky v oblasti Ladakhu kvůli záplavám. Změnil bych cestu a tvůj přibližný itinerář cesty by se mi zamlouval.

Vlk samotář
Martin:

Na konci srpna je to na mě moc brzy. Mám ještě nějaké povinnosti a stejně nevím jestli by mě stihly naočkovat do 3 týdnů. Já bych chtěl odjet spíše někdy během listopadu, prosince. Když už jsem to odkládal 8 let, tak ty 2-3 měsíce už si počkám.

iwanv

5 – 5,5 euro na den minuly rok bohate stacilo a to som presiel z Cochinu do Jaipuru len miestnymi autobusmy./v tom aj lacne nocne spacie busy./

Ondra

Ahoj,
minulý týden jsme se vrátili z Indie, měsíc jsme chodili po Ladakhu a navštívili Amritsar a Agru. Letěli jsme s Aerosvitem asi za 9500 Kč (kupovali jsme v březnu) a utratili jsme tam cca 7 – 11 tisíc korun na osobu (podle toho, kolik kdo kupoval suvenýrů a jak si dopřával po hospodách a stáncích).
V Agře jsme bydleli v gueshousu Saii Palace u Jížní brány za 700 Rs (5 lidí, 4 postele a gauč, usmlouváno z 1250 Rs), v Amritsaru v Tourist guest house za 600 Rs. Pokoj pro jednoho člověka vyjde nejméně na 150 Rs.
Doprava je taky celkem levná, na kratší denní přejezdy stačí 2. třída bez místenek: z Dillí do Agry jsme platili 60 Rs / osobu, jen je potřeba počkat na prázdnější vlak (my jeli už prvním a dokonce jsme skoro celou cestu seděli, ale viděli jsme jiné, do kterých se už nikdo nevešel). Zpátky jsme jeli místním busem za 221 Rs.
A můžu na vlastní kůži potvrdit, že větrák nehoní teplý vzduch po pokoji, bez něj bysme se fakt nevyspali 🙂
Užij si to tam, Indie je fakt haluz 😀

Vlk samotář
Ondra:

Díky Ondřeji!

To jsem potřeboval slyšet. Pokoj za 150 by byl luxus, ale kdyby „jen“ 300, tak je to pořád spodní hranice mého rozpočtu.

Jinak z tím větrákem, jsem to četl v nějakém cestopisu :))

Mám v plánu cestovat co nejvíce na lehko. Peníze, pas někde na těle. V batohu pár kusů oblečení, lékárnička, kartáček na zuby, řetěz, zámek a zbytek vyřeším cestou :)) Tak snad to bude pořádná haluž :))

Ondra:

Ahoj Ondro,
prosím tě, když jsi letěl do Indie s Aerosvitem, předpokládám, že jste přesedali v Kijevě, jak jste měli v Ruzyni odbavené bágly ??? Přímo do Dillí nebo jste si je k Kijevě vzali a pak odbavili ? díky.

hermit

r. 2008 sever Indie (Himachal Pradesh, Ladak): pokoj 1OO – 200 Rs, jidlo (dal s ryzi nebo capati) v poulicni vyvarovne 20 – 30 Rs, vesel jsem se do rozpoctu 300 USD/mesic i s celkem dlouhymi prejezdy v ordinary busech

Martin

Plánujeme s přítelkyní cestu do Indie a to příští rok v září (2012) na tři týdny…
Přílet by byl do Dillí. Tři týdny je na procestování Indie hodně krátký čas, tudíž se zaměříme na Dillí a okolí…
Může někdo dát tip, co by stalo za „to“ ?
Díky Martin.

Martin:

Ahoj Martine, co v okolí Dilí ? Toho je tak hodně, jen si vybrat. Já bych nevynechala Agru, i když je Tadž mahál profláklý, pokud tam budeš mezi prvními, je tam nádherně. A určitě si odskoč do Jaipuru a na pevnost Ambér – tam bych strábila klidně celý den a toulala se po okolí. Můžeš kouknout na bližší info: http://www.indie.nafoceno.cz nebo http://www.cestovani.nafoceno.cz

Andrej

Martin, napis mi tvoj mail. My sme boli s priatelkou tiez na 3 tyzdne v Indii stihli sme aj Nepal. 3 tyzdne nie su vela ale da sa toho vidiet dost, ked vies co mas vidiet a kam treba ist.

Kuba
Andrej:

Andreji, nemáš nějaký itinerář? chystám se tam taky příští rok v září na celý měsíc a za cenu spěchu toho chci stihnout taky co nejvíc

rene

Ahoj všichni…
chci se jet podívat do indie na delší dobu, ale pojedu cestou přes Istanbul po zemi nepoletím letadlem tam je to víc dobrodružnějsí jsem sám tak uvidím jak se mi to budre líbit…. [email protected]

rene:

no hlavne je to kvoli iranskym a pakistanskym vizam daleko drahsie nez si proste kupit letenku od Air Arabia s Istanbulu do Indie, tiez s otaznou pakistanskou bezpecnostou a ich vizami

Aja
Markoff:

dražší to asi nebude, kdysi jsme to jeli z Brna do Díli za 90 USD a tranzitní vízum Irán a Pakistán už taková položka není ne? Mám info, že např. cena jízdenky z Istambulu do Teheránu stojí pořád stejně – 25 USD.

Aja:

kedy kdysi, pred 10 rokmi? iranske a pakistanske viza su pomerne drahe plus si prirataj busy a tiez ze nebudes cely cas spat len v busoch a tiez musis aj nieco jest oproti preletu lietadlom z istanbulu do indie za par supov s Air Arabia

sam som tuto cestu svojho casu (2007) planoval (kedze samotna cesta je zazitok s ktorym sa samozrejme lietadlo nemoze rovnat), mal som uz iranske tranzitne viza a pohorel na ziskavani pakistanskych a myslim ze za tych 90USD by boli akurat tak mozno tie dvoje viza bez cohokolvek ineho co som si robil vtedy prieskum a odvtedy ceny este urcite poskocili

samozrejme ze cesta aj ked je drahsia za to stoji, ale vzhladom k nazvu threadu si rozhodne stojim za tym ze overland to vyjde drahsie nez letecky, obzvlast ak by si niekto kupil akciovu spiat. letenku zo strednej europy za 300-400EUR co sa obcas vyskytuju, ak sa bavime o tom ako sa najlacnejsie dostat do indie z ceska, len samotna preprava do istanbulu vyjde cca 50EUR, prihodte viza za turecko, iran a pakistan a bez nakladov na dalsie cestovanie, ubytka po ceste a stravu, ste uz na cene polovice letenky pri spiatocnej

Markoff:

ako pozeram tak air arabia kvalitne zdrazela, kedysi mali letenky do indie z istanbulu za 100-200EUR, teraz som narychlo nasiel najlacnejsiu za 250EUR co je slusna palka

Katka

Poradí nekdo kdy je nejlevnejsí letet do indie a pres jakou spolecnost..dekuji Katka

Katka:

Katuš, MUSÍŠ sledovat akční nabídky na netu, tam je velká šance – lítá tam třeba Aerosvit-s těmi jsme letěli my, ten mívá taky akce, akcniletenky.com, studentag., peklikan – pokud nejsi vázána časem, tak vyčkávaj, okolo 10 se dá koupit. Je to o štěstí. Na Vánoce ceny rostou. A taky záleží, kam chceš letět.

Renáta:

Tak to tady tak pročítám,
a poněkud nevěřícně kroutím hlavou ned těmi penězi co tam utratíte,
samozřejmě pokud chcete mít trošku luxus tak jo,
ale když se trošku porozhlídnete,
tak najdete dobrý a levný ubytování i za 50 Kč na den,
indický jídlo za 20 Kč a turistický za 5O Kč

Cigára za 20 Kč a bidíska za 5 Kč

Vlakem z Dillí až úplně na jih kolem 350 Kč,
pokud se chcete mačkat s indákama bez lehátka,
tak se snad dá ještě i ted jet zadaro bez jízdenky,
jen je to trošku maso, ale to tady v evropě nezažijete
takže máte zážitek

Autobusy jsou za babku,
turistický busy jsou sice dražšší než státní,
ale luxus je v nich nakonec stejnej,
jen v tom státním je větší tlačenice a tudíž i větší sranda

Kdo má prachy ten pak může jezdit klidně i taxíkem z města do města, taky to není zas tak šíleně drahý

V Dillí a Amritsaru (ale určitě i jinde) jsou na přespání gurudvary, který jsou zadarmo,
dají se najít ašrámy kde spíte skoro zadarmo

Já už moc necestuju,
takže mě osobně stačí cca 200 dolarů na měsíc,
ale určitě se to dá zvládnou i dnes se 100 dolarama,
a nebo úplně bez peněz,
což už je fakt pro dobrodruhy,
ale i to se dá zvládnout

Záleží na tom, co kdo chce, hahaha…

Petr:

Podepisuji v plném rozsahu ;-))
Není co dodat…

Petr:

Jo a zapomněl jsem na zdraví, tedy na obavu z nemocí,
možný je samozřejmě všechno,
i v čechách můžete zaklepat bačkora na boreliozu,

takže se nebojte,
v indii je to to samý,
ale tak jako tady máme léky na naše nemoci,
tak tam mají léky na jejich nemoci,
průjmy a infekce,
na to koupíte lék v každý lékarně

asi tak v nižšší ceně než co dáte za blbej recepis za léky u nás

Nemocnice jsou OK, státní se neplatí, privátní platíte,
ale furt mín a mín než v čechách

Roky jsem jezdil bez očkování a žádnej průser,
roky jsem pil vodu z vodovodu i limonády co dělaj z ledu na ulici a jen sem tam občas průjem,
zaleží na místě kde jste

Jediný co je blbý je asi malárie,
s tím má sem tamo nějakej stálej návštěvnk občas problémy, ale opravdu jen vyjímečně

Určitě je dobrý si vzít s sebou pro jistotu moskytyéru,
i když i tu tam koupíte za babku,
ale ty moskytyéry z Ikei jsou dobrý, protože jsou zavěsitelný jednobodově, zatímco indácký moskytky potřebují čtyři body…

Nejde ani o malárii, jako spíš o to, že jeden komár vám dokáže udělat z celé noci menší peklo

Petr W.
Petr:

Hlavně prosím všichni nedávejte na radu socek a vyžírků jako Petr Vostal, který než by dal pár stovek za očkování, tak vám tady bude tvrdit že v Indii je to „samý jako tady“ což je samozřejmě totální blbost zejména u kvality a dostupnosti zdravotní péče a radši bude riskovat že chytne např. hepatitidu (na kterou skutečně nemusíte jezdit do Indie, na její epidemie tady máme „naše“ Indy takže o důvod víc proč být očkován) nebo ještě něco horšího.
Bohužel už to tak chodí že tací jako on mají z nějakého důvodu víc štěstí než rozumu, váš případ to být rozhodně nemusí.
Někdy člověk žasne co za „rady“ se tady dočte.

Jo k tomu cestování,

v Dillí a větších městech jsou na nádraží speciální úřady pro turisty, kde mají pro turisty kvoty na jízdenky,
takže víceméně vždycky seženete jízdenku na jakýkoliv den
a to bez nějaký šílený fronty co stojej indáci

(v Dillí je to v 1. patře, Mumbaj a Madras si nepamatuju ale určitě to někde bude)

Stačí si zajít na nádraží,
v turistickejch menších městech vám pak jízdenku sežene nějaká turistická privátní kancelář,
zaplatíte o dvacku navíc

Pokud nevíte kam jet,
zeptejte se turistů, poraděj vám,
stejně tak vám poradí každej indák

V mnoha hospodách v Dillí taky naleznete pětikilový Lonelly planet, tedy velmi podrobný turistický průvodce,
který tam odhodili nějací turisti, kteří si tuhle bláznivou a těžkou knihu koupili,
a ze zoufakství ji pak odhodili, nebot je těžká jak cihla

Tam si můžete nastudovat celou indii včetně všech hospod, ulic, hotelů, památek apd.

Já mám malej indickej Road atlas,
to mně úplně stačí,
tam je mapa každého státu a města v nich jsou kde jaké význačné památky…

pavel

souhlas s petrem, obdobnou castku jsem mel take na mesic a to jsem spal tak cca za 80,- a nijak jsme nestradal.

odjinud

Díky za info a skvělé rady.
V Evrope se ochlazuje a tak jsem se chtěl vrátit na zimu do Karibiku.
Zdá se, že Indie je o dost levnější alternativa oproti Mexiku.

Nechcete někdo letět a lehce cestovat semnou?
Nejsem moc na osamělé cestování, ale ani na hektické honění tisíců kilometrů.

xxoops
odjinud:

Od 21.12 mám 4 týdny na cestování – z Kalkaty, Darjeeling, Varanasi, Agra, Delhi, mozna trochu smer jih…ale na pohodu =D

Jana Vegrová

Zdravím, do Indie bych jela vlednu nebo únoru,ev. březen v roce 2014,ozvěte se mi . Díky Jana

Jarka
Jana Vegrová:

Ahoj Jano,
už máš datum, kdy letíš do Indie? Já se chystám vyrazit poslední týden v březnu a pobýt na celý duben. Pokud stále hledáš spolucestující jsem na mailu: [email protected]

dita

Ahojky , v červenci jedeme na měsíc do jižní Indie přistání v Koči. Může mě někdo poradit jaká místa bychom měli navštívit? A jaké jsou tam zajímavosti? Potom bych potřebovala vědět čím bude nejlepší se přesunout směrem k Bangalore ? Veškeré info je vítané. díky Dita

dita:

india.markoff.biz

alebo

google.cz a zadaj tam „cestopis indie“ prip. ak hovoris anglicky (co by som odporucal pri cestovani) „india travel diary“

india na wikitravel.org

ale uprimne ak sa potrebujete pytat taketo zakladne veci tak do indie radsej necestujte lebo sa odtial zdravi nevratite

baca
dita:

bus cochin bangalore (listok kupis na stanici den dopredu) ma vysiel v januari 540 rupi,klasicky statny bus (sedaci),odtial som siel dalsim statnym (stara vykopavka) do hospet 28rup a tam zobrat dalsi statny do hampi za 17rup ale je to odrzku isol som skoro 24 hodin

z letiska cochin chod do mesta klasickou busovou linkou,ta je najlacnejsia 50 rupi (na MG road),prvy ide 6/30,20/50 posledny,policajti ta bezproblemov naviguju k bus zastavke,neni problem ostat po prilete spat na letisku.

v cochine nic neni,akurat sa da ist na fort cochin,to je kuknute zachvilu,ja som bol este na vylete backwater (alebo nieco podobne),plavba lodkou po rieke a miestnymi kanalmi,cely den za 650rupi,bolo to fajn ale da sa to spravit aj lacnejie po vlastnej ose

Jana

Ahoj,

ráda bych vyrazila v létě na měsíc případně déle do Indie. Nepřidal by se někdo? Sama bych si tam jet netroufla, myslím, že by to nebylo bezpečné.

Pa Jana

Petr

A co takhle to prostě vložit do http://www.google.com [url=http://www.google.com]http://www.google.com[/url] http://www.google.com

Sandler

Nejlevneji do vyjde pozemnim presunem pres Baluchistan. Mohu doporucit.

Jana Vegrová

V lednu nebo únoru v roce 2014 bych jele do Indie ,má někdo zájem jet se mnou ? Jana

Jana Vaskova

Ahojda, jedete nekdo do Indie, mohla bych se k Vam pridat? [email protected]

Jana Vegrová

Zdravím,chtěla bych jet v únoru v r.2014 do Indie,dobrá je cestovka CK arcadia,letěl by někdo se mnou?č.t 723025836 jinak bych jela i s někým,kdo umí anglicky,díky Jana

lucka 22

No nevím já cestovky moc nepreferuji. Do Indie jsem naposledy letěla levně díky stránce http://www.levneletenky.org Dostala jsem tam tipa na akční letenku do Dillí z Prahy za cca 10tis kč 😉

Šárka

Sepsala jsem článek o aktuálních cenách v Indii, snad se bude někomu hodit 🙂

jozef martinka

Zdravim.rad sa pridam k vyprave do indie na mesiace april-maj 2014

honza

ahoj, mám v plánu pozemní cestu do indie a pak dál až na nový zéland. budu rád za každou dobrou radu a v indii bych mohl být někdy k 1.3. 2014 kdyby se chtěl někdo přidat. mám v plánu sever a pár dní v nepálu
psát mužete na [email protected] díky

m.

rok 2000
po zemi zo SVK do Indie
cena 100 USd
transport time: 7 dni

schvalne, kolko to tak dnes vyjde ?

honza
m.:

ahoj, moc to nejde srovnat. chci v každé zemi nějaký čas strávit a navíc přes pakoš přelítám. nedávají vůbec víza ale můžu počítat jen cesty a pak to tu hodit

Nikola

Zdravim. roku 2009 jsem zila rok v Indii a ted jsem nasla u sebe 1100 INR. Prodam za 350 czk dle posledniho kurzu 🙂

naspati
Nikola:

Pokud by bylo možné předání v Praze, měla bych o ty rupky zájem.