Ahoj,
v srpnu nebo na přelomu srpna a září se chystám do Namibie a sháním spolucestovatele/ku. Rád bych tuto zemi projezdil co možná nejpoctivěji, čili bych to viděl na nějaký cca měsíc dovolené. Cílem je hlavně příroda a zvěř – národní parky, poušťě, vodopády apod.
Zatím mám nějaké základní info a jen nástřel itineráře, nechtěl jsem plánovat nic konkrétního, aby byl prostor i pro přání a připomínky jiných. Cestovali bychom tam nejspíš autem, je to zdá se jediná možnost, jak vidět skutečně vše. Tím spíš by bylo dobré sehnat pár lidí, abychom naplnili auto. Spali bychom po různu v ubytovnách nebo v kempech v národních parcích. Nechtěl by se tedy někdo přidat?
Já jsem student, 25 let, z Prahy. Anglicky mluvím plyně.
Napsat mi můžete sem, nebo na
on**********@se****.cz
.
Hledám někoho, kdo plánuje návštěvu Namíbie a NP Sceleton coast. Potřebovala bych poslat obálku s fotkama jeho neteře správci parku. Pošta se mi vrátila. Najde se dobrá duše ? Díky moc.
http://www.cestovani.nafoceno.cz
Pokud tam pojedeme, obálku klidně předám. Zatím ale spolucestující nemám a sám asi nepojedu.
Ondřeji, je to ještě daleko a někoho třeba seženeš, ale kdybys netrval na Namibii, tak my plánujeme v listopadu „asi“ Botswanu, Zambii, Tanzanii…nebo jen něco z toho…
bn**@ce*****.cz
Ahoj Ondro, muzes mi prosim napsat vice informaci;rozpocet , itinerar atd :-)..staci zhruba nastin. Jsem VS, studentka prirodovedy, 29 :-). Diky Petra
Jasně. Napsal jsem ti na mail.
Rad bych se pridal. Mohl bych se dozvedet vic? Ivan, 35, Praha
Ahoj,jsem tvoje nová parťačka 😀
Tak dlouho chci vidět něco,co jsem ještě neviděla a Namibii jsem fakt ještě neviděla 😉 takže já bych se ráda přidala do týmu
Ahoj Dito, napiš mi prosímtě svůj email, nemůžu ho tu nikde najít.
Nebo se mi rovnou ozvi na můj mail (
on**********@se****.cz
). Domluvíme se přes maily.
Tip měsíce: Etiopie
Mezi vlky a vrcholy: výprava do jedinečné přírody Bale Mountains
Cesta časem: Kmeny a tradice Údolí řeky Omo