Černá Afrika

Namibie – srpen (září) 2012 – sháním spolucestovatele

Ondřej

Ahoj,
v srpnu nebo na přelomu srpna a září se chystám do Namibie a sháním spolucestovatele/ku. Rád bych tuto zemi projezdil co možná nejpoctivěji, čili bych to viděl na nějaký cca měsíc dovolené. Cílem je hlavně příroda a zvěř – národní parky, poušťě, vodopády apod.
Zatím mám nějaké základní info a jen nástřel itineráře, nechtěl jsem plánovat nic konkrétního, aby byl prostor i pro přání a připomínky jiných. Cestovali bychom tam nejspíš autem, je to zdá se jediná možnost, jak vidět skutečně vše. Tím spíš by bylo dobré sehnat pár lidí, abychom naplnili auto. Spali bychom po různu v ubytovnách nebo v kempech v národních parcích. Nechtěl by se tedy někdo přidat?
Já jsem student, 25 let, z Prahy. Anglicky mluvím plyně.
Napsat mi můžete sem, nebo na on**********@se****.cz.

Zkušenosti čtenářů

Renáta

Hledám někoho, kdo plánuje návštěvu Namíbie a NP Sceleton coast. Potřebovala bych poslat obálku s fotkama jeho neteře správci parku. Pošta se mi vrátila. Najde se dobrá duše ? Díky moc.
http://www.cestovani.nafoceno.cz

Ondřej

Pokud tam pojedeme, obálku klidně předám. Zatím ale spolucestující nemám a sám asi nepojedu.

Blanka
Ondřej:

Ondřeji, je to ještě daleko a někoho třeba seženeš, ale kdybys netrval na Namibii, tak my plánujeme v listopadu „asi“ Botswanu, Zambii, Tanzanii…nebo jen něco z toho… bn**@ce*****.cz

Petra

Ahoj Ondro, muzes mi prosim napsat vice informaci;rozpocet , itinerar atd :-)..staci zhruba nastin. Jsem VS, studentka prirodovedy, 29 :-). Diky Petra

Ondřej
Petra:

Jasně. Napsal jsem ti na mail.

Ivan

Rad bych se pridal. Mohl bych se dozvedet vic? Ivan, 35, Praha

Dita

Ahoj,jsem tvoje nová parťačka 😀

Dita
Dita:

Tak dlouho chci vidět něco,co jsem ještě neviděla a Namibii jsem fakt ještě neviděla 😉 takže já bych se ráda přidala do týmu

Ondřej
Dita:

Ahoj Dito, napiš mi prosímtě svůj email, nemůžu ho tu nikde najít.

Ondřej
Ondřej: