Spolucestování Afrika

Namibie – srpen (září) 2012 – sháním spolucestovatele

Ondřej

Ahoj,
v srpnu nebo na přelomu srpna a září se chystám do Namibie a sháním spolucestovatele/ku. Rád bych tuto zemi projezdil co možná nejpoctivěji, čili bych to viděl na nějaký cca měsíc dovolené. Cílem je hlavně příroda a zvěř – národní parky, poušťě, vodopády apod.
Zatím mám nějaké základní info a jen nástřel itineráře, nechtěl jsem plánovat nic konkrétního, aby byl prostor i pro přání a připomínky jiných. Cestovali bychom tam nejspíš autem, je to zdá se jediná možnost, jak vidět skutečně vše. Tím spíš by bylo dobré sehnat pár lidí, abychom naplnili auto. Spali bychom po různu v ubytovnách nebo v kempech v národních parcích. Nechtěl by se tedy někdo přidat?
Já jsem student, 25 let, z Prahy. Anglicky mluvím plyně.
Napsat mi můžete sem, nebo na [email protected].

Zkušenosti čtenářů

Dendy

Ahoj Ondro,

taky letos planuju Namibii..krizem krazem 🙂 Taky jsem planovala tak na mesic. Co takhle je uz v cervenci? (jsem pracujici a tak mi krasne pomahaji statni svatky na zacatku cervence a taky prace bude v lete mene, tak spis dostanu dovcu). Jak jsi na tom? Jako student bys i mohl mit cas, co ty na to?

D.

Jana

Ahoj,
Tvá nabídka mě zaujala. Jsem už pracující, tak nevím, jestli nebude v práci měsíc problém. Máš nějaký předběžný rozpočet?
Díky, Jana

verča

Ahoj, jop tvůj plán se mi moc líbí, taky bych se ráda případně přidala. Taky by mě zajímal trochu finanční rozpočet at mám představu, jelikož studuji. Díky Verča

Mihu

ahoj,

září se mi dost hodí. A měsíc je tak akorát. Cestování mám celkem dost za sebou. Pošli mi tvůj itinerář na [email protected], prosím tě. Nejlepší by bylo se sejít. Taky jsem z Prahy.

Irena

ahoj,