USA

Léto 2016 v USA

Petr

Ahoj, v létě 2016 bych rád vyrazil do USA. Jsem student VŠ, takže nejideálnější by byl nějaký program, kde by se nejprve pracovalo a pak cestovalo. Zatím co jsem se díval, tak hodně výhodně vyjde strávit léto v americkém dětském kempu jako pomocná síla. Ubytování, strava i letenka z Prahy do USA zdarma. Počáteční náklady i s vízem a pojištěním max. 15 000,-. Celkový výdělek se liší podle agentur, ale všude je minimálně výdělek 1 000 dolarů za 9 týdnů práce. Po ukončení práce je pak možnost cestovat až jeden měsíc. Odjíždí se zhruba v půlce června, takže zkouškové by mělo být také v pohodě :-)Konec práce je v půlce srpna. Hledám tedy touto cestou nějakého parťáka, který by do toho šel se mnou. Je mi 22 let, studuju v Ústí nad Labem.

Zkušenosti čtenářů

Petr

Jestli mohu doporučit, tak léto na dětském táboře je skvělá příležitost jak zlepšit angličtinu, zejména pokud najdeš odvahu jít dělat vedoucího. Je to mnohem větší zábava a dá ti to rozhodně více než dva měsíce vytírat hajzly. Preferoval bych soukromé tábory, kde je o děti i personál postaráno opravdu velmi dobře.
Na parťáka se vykašli, na místě potkáš spoustu zajímavých lidí z celého světa a jednotlivec má vždy lepší šanci si najít práci. V případě zájmu mi napiš, na campy jsem jezdil už od střední skoly a pak behem VŠ 1995-1999 a jeden cas dělal i regionálního zástupce jedné z agentur.

Petra

Ahoj, já jsem taky studentka VŠ a taky bych ráda vycestovala do USA příští léto!!! 🙂
Sháníš ještě parťáka/čku?

Katka
Petra:

Petro kde studujes tu VS? Myslela jsem, ze se pise TAKE a ne TAKY.

Katka:

Co tu prudíš? Není důvod psát v tomto případě úplně spisovně. Pouč se tady:
http://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/taky-a-take
Mimochodem co interpunkce, když už žádáš správnou češtinu?

Tebe se ale taky nikdo neptal, ty krávo.

Petra