Spolucestování kamkoliv

LÉTO 2014!!

Bára

Ahooj! 🙂 Jako každý rok, tak i tento, tápu, co budu po zkouškách dělat. 🙂 Minulý rok jsem se na HS seznámila se super lidma, a jeli jsme na Roadtrip po USA. Teď vlastně nevím, co chci. Nejradši bych spojila práci a cestování. Se super lidma. 🙂 Nemusí to být mermomocí USA. Klidně Anglie. Je to jedno. Ale preferovala bych anglicky mluvící zemi. Sama se prostě nevykopu. 🙂 Jsem absolutně nekonfliktní. Je mi 23 let a studuju v Praze VŠ. Kdyby měl někdo zájem, tak ať se ozve na mail! Nebo i pod konverzaci, budu to hlídat. 🙂

Zkušenosti čtenářů

Štěpán

Ahoj Báro, to máme velmi podobné, minulý rok jsem taky podnikl trip po západu USA s partou lidí , které jsem poznal právě tady na HS a z cestovatelského hlediska to byla pecka 🙂
Letos přemýšlím někam vyrazit na tři týdny v srpnu.
Je mi 24 let a jsem pracující z Prahy.
Budu se těšit na odpověď
Můj email:

fy****@ho*****.com

Eva

Ahoj, hledám spolucestující do Thajska na červenec/srpen-zač.září, má někdo zájem? Mail:

r.**@se****.cz

Vašek

Zdravíčko ve spolek. Řeším podobnou situaci od dubna mám čas cestovat a sháním proto spolusouputníky na cesty. Nástřel destinací Maroko, Írán, Rusko (to asi v průběhu srpna), každopádně po dohodě klíďo i něco jiného, neb jak řekl klasik i cesta je cíl :). Vašek (32, Plzeň)

marcela
Vašek:

Co Švédsko JV?Od 7.6.-20.6,zastavit na Rujáně,pak k jezerům,my jedeme na závody do Motaly,tam se zdržíme 2 dny a pak východní pobřeží.Odjezd z Prahy a závěr taktéž.

Standa

Ahoj jedu na začátku června na 6 týdnu do Skotska a v polovině července na 5 týdnů do Norska 🙂 Trek za účelem poznat tu zemi(přírodu) co nejlépe. Maličko stopem, ale hlavně po svých a vážně nízkonákladově a velmi outdoorově. Kdyby se někdo chtěl přidat tak:

st**************@gm***.com

Standa, 24let

Petra