Spolucestování Asie/ Australie

Irán 2008

JJ

Ahoj
v létě bych chtěl vyrazit do Iránu tak na 4 týdny, kdybyste měli podobný úmysl tak dejte vědět unicez(at)seznam.cz Jsem student VŠ

Zkušenosti čtenářů

Jirus

Zdarec…. ja bych vyrazil tak na 3 🙂 jsem v pracovnim procesu v sousedni zemi. Kdyby sis tak predstavoval? Ja bych mohl asi tak od poloviny az konce srpna. Nemam na stole pruvodce, takze jsem opravdu povolny vsem napadum.

martin
Jirus:

taky bych rad vyrazil do iranu nekdy kolem 12. srpna na 3 tydny, jestli mate nejaky napady nebo tipy dejme mi vedet na

ko*********@ce*****.cz

JJ
martin:

Poslal jsem ti nejake info na mail

Magdalena Lazarová
martin:

Ahoj,
na podzim se chystáme s manželem do Iranu. Můžete mi někdo prosím napsat co je vhodné si obléknout při příletu na letišti v Teheranu.
Mohu při cestovánípo Iranu nosit sandále bez ponožek- případně s ponožkami, nebo musím mít uzavřené boty a ponožky.
Děkuji.
Magdalena Lazarová

ma*************@se****.cz

globetrottel
Magdalena Lazarová:

sandale muzes nosit bez problemu.
v teheranu je to vubec cely uvolnenejsi. nektery holky maji vlasy spis odhaleny, nez zakryty.

amira
Magdalena Lazarová:

ROZHODNE vlasy zakryte! To, ze mnohe Iranky maji skoro celou hlavu venku je neco jineho, nez kdyz se o to pokusite Vy. Ony vi, co si muzou dovolit. Vy ne. A vzdycky je lepsi predchazet neprijemnym zalezitostem – stalo se mi, ze mi bylo videt cca 2 cm vlasu, a protoze byly jasně „neiranske“, vznikl konflikt. Nepodcenovat.

Jana

ahoj! s manzelem se chystame kolem 20.srpna do iranu…hledame taky spolucestovatele..tak me napadlo,jestli to nejak spojit – jeste se nak sbirate?

ja********@gm***.com

Hondza

Od 13. do 29.září jsem v na výletě v Íránu, tak pokud někdo máte podobné úmysly, dejte vědět, pokecáme a uvidí se co se dá dělat.

Hasch
Hondza:

Nazdárek,
také se chystáme, ale až v říjnu, tak budu hlavně zvědavá z čím se vrátíš:-). Zatím shromažďuji info jak se dá!

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace