Ahoj. Všimli jsme si, že máš zapnutý AdBlock. Prosím, pozastav si pro HedvabnaStezka.cz blokování reklamy. Díky tomu můžeme zajistit více zajímavých článků o zemích světa, cestopisy, reportáže. Navíc se snažíme zobrazovat jen reklamy s cestovatelskou tématikou, podporujeme touto cestou i mnohé charitativní projekty a neziskovky. Snad tě nebudou moc rušit. Děkujeme! Redakce HedvabnaStezka.cz
Ahoj
v létě bych chtěl vyrazit do Iránu tak na 4 týdny, kdybyste měli podobný úmysl tak dejte vědět unicez(at)seznam.cz Jsem student VŠ
Zkušenosti čtenářů
Jirus
Zdarec…. ja bych vyrazil tak na 3 🙂 jsem v pracovnim procesu v sousedni zemi. Kdyby sis tak predstavoval? Ja bych mohl asi tak od poloviny az konce srpna. Nemam na stole pruvodce, takze jsem opravdu povolny vsem napadum.
martin
Jirus:
taky bych rad vyrazil do iranu nekdy kolem 12. srpna na 3 tydny, jestli mate nejaky napady nebo tipy dejme mi vedet na ko*********@ce*****.cz
Ahoj,
na podzim se chystáme s manželem do Iranu. Můžete mi někdo prosím napsat co je vhodné si obléknout při příletu na letišti v Teheranu.
Mohu při cestovánípo Iranu nosit sandále bez ponožek- případně s ponožkami, nebo musím mít uzavřené boty a ponožky.
Děkuji.
Magdalena Lazarová ma*************@se****.cz
globetrottel
Magdalena Lazarová:
sandale muzes nosit bez problemu.
v teheranu je to vubec cely uvolnenejsi. nektery holky maji vlasy spis odhaleny, nez zakryty.
amira
Magdalena Lazarová:
ROZHODNE vlasy zakryte! To, ze mnohe Iranky maji skoro celou hlavu venku je neco jineho, nez kdyz se o to pokusite Vy. Ony vi, co si muzou dovolit. Vy ne. A vzdycky je lepsi predchazet neprijemnym zalezitostem – stalo se mi, ze mi bylo videt cca 2 cm vlasu, a protoze byly jasně „neiranske“, vznikl konflikt. Nepodcenovat.
Jana
ahoj! s manzelem se chystame kolem 20.srpna do iranu…hledame taky spolucestovatele..tak me napadlo,jestli to nejak spojit – jeste se nak sbirate? ja********@gm***.com
Hondza