Zdravím,
hledám spolucestovatele/ku na cestu severem, plánuji Dillí, Agru, Varanasi, Vrindavan a možná i něco víc, studentka 18, zatím jsem byla jen na jihu, tak bych ráda viděla sever, dohodneme se kdyžtak blíž, i na trase, každopádně červenec, srpen to jistí 🙂
Tak neváhejte a ozvěte se, humor vítán.
Pište na
ak******@se****.cz
, mob. : 737917778
Zatím
Lenka
Ahoj Lenko,
prave premyslim co by se dalo podniknout v lete a Indie si mi nezda jako vubec spatny napad! Jsem taky student, takze by sme si snad rozumneli:). Kterej mesic by sis tak predstavovala?
Pavel
ps******@ho*****.uk
Ahoj Lenko,
mám dost podobné plány jako ty a cháním taky někoho s kým cestovat. Studuju VŠ, je mi 20 a chtěla bych jet někdy v srpnu,září. Tak kdybys měla zájem napiš.
iv******@se****.cz
ahoj to vazne nezni spatne koukam ze se akorat hodim do party-studentka 18- planuju taky nejakej takovej podobnej trip tak se mi dyztak ozvy snad se nejak dohodnem a u me to jisti ten humor 😀
tak zatim packo
am***@se****.cz
ahoj Lenko.Bohužel už nestuduji,ale humoru mám na rozdávání:)velice by mě zajímalo více informací.Je mi 22
tak tu tak koukam sami mladi a humorni vazne se nejak nedomluvime do indie chci strasne moc ale sama se tam opravdu neodvazim tak mi dejte vedet
packo
Ahoj, do Indie bych se chtěl určitě podívat, dělám průvodce u cestovky CK Kudrna a potřebuju využít zbytek prázdnin 🙂 Tak když tak napiš na mejl
pk******@se****.cz
Petr 22
Tip měsíce: Etiopie
Mezi vlky a vrcholy: výprava do jedinečné přírody Bale Mountains
Cesta časem: Kmeny a tradice Údolí řeky Omo
Prořezané rty, skarifikace i deformování lebek. Význam tělesných modifikací u etiopských Mursiů
Knižní tipy
Olinalá: poklad na konci světa
SOUTĚŽ: Co je nového v JOTA, aneb cestování s knihou. UKONČENO
Nové články
Olinalá: poklad na konci světa
Neznámá Mauritánie
Vánoční trhy od Brém až po Berlín.. a mnohem dál
Vybavení na cesty
Darn Tough BEAR TOWN MICRO CREW
Turistická ponožka s neotřelým designem a doživotní zárukou, na každou štreku.