Indie, Srí Lanka, Nepál a Bangladéš

Indie + Nepál na motocyklech

Libor D.

Ahoj cestovatelé,
máte, prosím, někdo zkušenost/informace o možnsoti cestovat na vypůjčených motocyklech (endruo) po Indii a Nepálu?
Parta cca 10 lidí, chce si půjčit v Indii motorky (Nové Dilí a okolí) a vyrazit do Nepálu.
V plánu může být vrácení motocyklů v jiném místě, než by se půjčovaly.
Děkuji.
Libor

Zkušenosti čtenářů

Jirka

Ahoj
V květnu jsem byl sám ve Spiti Valley na týden s Royal Enfield Himalayan. Úžasný zážitek. Mám je řidíčák na 125 ale bylo bez problémů.
Mohu doporučit http://www.tonybikecentre.com v Delhi. Majitel mi říkal že často půjčuje motorky skupinám čechů (výlety Indie, Nepál). Motorky jsou v dobrém stavu, při převzetí se konrtoluje stav motorky + zkušební jízda. Dostanete náhradní díly, držák na zavazadla ale i olej. Nějaké to osobní vybavení je také dostupné ale doporučuji vlastní helmu, bundu a kalhoty (něco mají ale většinou indické velikosti)
Počítejte s tím že motorky dostanou záhul a bude potřeba zaplatit pár rupek při vrácení na opravy (já platil 2000)
Doporučuji se spojit předem ať jsou motorky připravené a vyžádat brzdu vpravo!
Na konci září plánuji na 9 dní Keralu ale tentokrát na normálním 500cc
Snad jsem pomohl 🙂

Jirka:

Ahoj Jirko,
 
moc děkuji. Každá informace je cenná – navíc podpořená osobní zkušeností.
 
Libor

Libor

Ahoj Jirko,
 
prosím, ještě jeden dotaz – jak to bylo s benzínem – je ho tam dost a jsou nějaké možnosti natankovat pravidelně podél cest?
 
Díky.
Libor

Jet z Dilli na motorkach do Nepalu nema smysl, pokud nemate spoustu casu. Stravite vetsinu casu na nebezpecnych preplnenych silnicich v prelidnenych a nezajimavych castech Indie a na krasne hory nezbyde cas.
Endura se v Indii bezne nepujcuji. Jsou to Enfieldy temer nezmenene snad od 60. let. Na kamenitych a blativych cestach v horach je to dost vyzva. Benzin je ve svete vsude, kde jsou lidi. V Nepalu pred par lety obcas nebyval temer nikde, ale letos uz problemy se zasobovanim nejsou.

andreas

Ahoj Libor. My sme boli z Bombaja hore až k Pakistanu – 8000km. Nezabudnuteľný polrok života. Kupovali sme vlastné stroje – https://marushka.sk/nakup-motorky-v-indii/ – alebo v Delhi Karol Bagh…
Čo sa benzínu týka – za Manali je veľavravná ceduľa „Next petrol station 360km“. A nekecajú. Ale všade benzín zoženieš, len bude drahší. Tak sa treba zariadiť. V horských oblastiach to bandaska istí, Bullet odvezie.
Endúrá skôr ee, zoženiež už spomínaný RE Himalayan. Horšie na servis. Väčšina cestovateľov kupuje RE 350/500cc, dá ho dokopy a ide.
V Nepále som jazdil na RE Bullet, a len okolo Pokhari.
Takto sme vyzerali po 6 mesiacoch na Indických cestách – https://marushka.sk/polrok-v-indii-zhodnotenie/.
Ale, … N-E-Z-A-B-U-D-N-U-T-E-Ľ-N-Ý zážitok ! Určite to stojí za to ,spraviť si to po svojom a na mieru. Nie je nutný žiadny prostredník, CK Rajbas a tak..

Libor

Děkuji všem za další info a zkušenosti.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: