Články


Tipy pro účinnou reklamu na webu
Nezařazené

Tipy pro účinnou reklamu na webu

Pozor na denní / týdenní / měsíční statistiku. 1000 unikátních návštěvníků za týden neznamená, že za 4 týdny jich bude 4000. V druhém týdnu může mít web opět těch samých 1000 návštěvníků, kteří jej navštívili v prvním týdnu. Je to dost pravděpodobné u komunitních webů. Například Hydromagazin.cz (web časopisu Hydro) uvádí týdenní údaje své návštěvnosti a podle našeho odhadu to může docela snadno být výše popsaný případ.

Kolik utratí Češi za sportovní vybavení a oblečení a za co?
Nezařazené

Kolik utratí Češi za sportovní vybavení a oblečení a za co?

V únoru 2010 se na brněnském výstavišti konal společně s veletrhy módy Styl a Kabo 3. ročník veletrhu S1 – vybavení pro outdoor a zimní sporty. Pro společnost Veletrhy Brno realizovala agentura Ipsos Tambor exkluzivní průzkum spotřebního a nákupního chování v oblasti sportovního vybavení a oblečení. Výzkum proběhl v lednu 2010 na reprezentativním vzorku populace ČR starší 15 let o velikosti 1038 respondentů.Jedním z hlavních zjištění výzkumu bylo, že průměrná útrata české populace za sportovní vybavení a oblečení činí cca 4800 Kč.

Netradiční marketingové nástroje
Nezařazené

Netradiční marketingové nástroje

Inzerce v průvodcích Lonely Planet, Rough Guide apod. Omezený prostor pro inzerci. Většina průvodců vychází v nízkém nákladu a je otázka nakolik vaše reklama umístěná nejspíš na poslední strany průvodce vůbec bude zaznamenána. Na druhou stranu jde o dlouhodobou a potenciálně dobře cílenou reklamu. Spolupráce s Českým horolezeckým svazem ČHS má přes 10 000 členů a svým partnerům nabízí různé formy propagace vůči členům i nečlenům. Zahrnují web, propagaci na závodech, v TV přesnosech ze závodů vysílaných na ČT4, v ročence, na inzertních plochách, které má svaz nasmlouvané v časopisech i na horských webech.

Billboardy a venkovní reklama (přehled kampaní)
Nezařazené

Billboardy a venkovní reklama (přehled kampaní)

Monitorujeme kampaně outdoorových výrobců a cestovek zaměřených na sport a exotiku. Fotky billboardů jsou k dispozici jen našim spolupracovníkům a obsahovým přispěvatelům. Cestovky a sportovní výrobce zaměřené sledujeme jen doplňkově a přehled jejich kampaní není vždy kompletní. Fotky a informace o počtu a rozmístění billboardů používáme jen interně. Údaje v této sekci tak nerozlišují mezi velkými a celorepublikovými bilboardovými kampaněmi a malými, lokálními záležitostmi. *** přehled venkovní reklamy nadále nezveřejňujeme a vedeme jej jen pro vlastní potřebu a na vyžádání klientů ***

Cestovatelské weby a časopisy: údaje o čtenosti
Nezařazené

Cestovatelské weby a časopisy: údaje o čtenosti

Zde je přehled webů zaměřených na sportovní, exotické a aktivní cestování. Weby o cestování po ČR nebo zaměřené na masové turistické destinace zde nesledujeme. Web Počet unikátních čtenářů(únor 2012) Počet shlédnutých stránek(únor 2012) HedvabnaStezka.cz* 89 232 561 175 Cestovatel.cz* 30 000 (cca) 130 000 (cca) Lideazeme.cz 24 698 53 178 * Dle Google Analytics, ostatní dle NetMonitoru. Pozn.: oba nástroje používají trochu odlišnou metodiku a zejména v počtu unikátních čtenářů se mohou výsledky lišit.

Nové Mexiko a město duchů
Zajímavá místa

Nové Mexiko a město duchů

Jeden z dalších šílenců Madridu? Nebo jsme šílení my, kteří stále věříme americkému snu o svobodě. Pojďme pátrat až k Ortiz Mountains. Možná se dostaneme s hledači pokladů až do jejich tajemné a nebezpečné hloubky.

Úskalí cestování po Střední Asii
Nezařazené

Úskalí cestování po Střední Asii

Získáním víz váš středoasijský boj rozhodně nekončí. Registrace na OVIRu, sbírání hotelových papírků, hádání se s pohraničníky a snaha pochopit nepochopitelné. Pionýre, vydrž!

London by night
Je článek u země, ale zároveň není cestopis ani zajímavé místo

London by night

„Eurolajňácký“ autobus mě vyplivl na Londýnské Victoria station. Do stejného vozu jsem měl zpět „nalodit“ druhý den odpoledne, takže Londýn se mi nabízel na necelé dva dny a celou noc. Proklatě dlouhou noc.

Národní park Pelister
Je článek u země, ale zároveň není cestopis ani zajímavé místo

Národní park Pelister

Národní park Pelister je lákadlem pro všechny turisty a horolezce, kteří přijíždí do Makedonie. Pro pokročilé turisty může být výzvou několikadenní přechod dvou hornatých parků: Pelisteru a Galičice, tedy od Bitoly přes Prespanské až k Ochridskému jezeru.

Kaňon Matka: jen 15km ze Skopje
Je článek u země, ale zároveň není cestopis ani zajímavé místo

Kaňon Matka: jen 15km ze Skopje

Pohádková příroda, azurově modrá voda, nádherné skály a dechberoucí výhledy – to je kaňon Matka.