CK Adventura hledá posily!

CK Adventura hledá posily!

Cestovní kancelář Adventura hledá novou kolegyni či kolegu na pracovní pozici samostatný/-á referent/-ka klientského oddělení, který ocení rozmanitost práce v cestovním ruchu a nabídne společnosti dostatek pečlivosti a spolehlivosti. Jedná se o zaměstnání na hlavní pracovní poměr.

Cestovní kancelář Adventura byla založena v roce 1990 nadšenými cestovateli a milovníky aktivního pobytu v přírodě. V nabídce má širokou škálu destinací, od exotických tropických ostrovů až po oblíbené turistické a horské lokality. Kromě klasických poznávacích zájezdů nabízí Adventura také aktivní dovolenou s možností sportovního vyžití, jako je cyklistika, treking a lyžování. Svým zákazníkům se snaží ukázat svět kolem nás v celé jeho pestrosti a různorodosti, ale trochu jinýma očima… Šetrnější způsob cestování s sebou přináší možnost hlubšího splynutí s místními zvyklostmi i životním stylem, a pomáhá tak vidět život v širších souvislostech.

Požadujeme: 

  • SŠ vzdělání (preferujeme zaměření na obchod a cestovní ruch) 
  • znalost práce na PC (MS Office – především Word a Excel) 
  • komunikační a prezentační dovednosti (osobně, e-mailem i telefonicky) 
  • pečlivost, flexibilitu, samostatnost a ochotu učit se nové věci 
  • výhodou je orientace v problematice cestovního ruchu  
  • výhodou je praxe v obchodě nebo v oblasti komunikace s lidmi a sportovní duch  

Náplň práce: 

  • prodej veškerých produktů cestovní kanceláře včetně vedení pokladny  
  • zpracovávání webových rezervací a správa klientů  
  • komunikace se zákazníky (osobní, telefonická, písemná, e-mailová)  
  • komunikace s provizními prodejci a partnerskými CK  
  • zpracovávání informací o zájezdech a jejich poskytování zákazníkům a provizním prodejcům  
  • evidence smluv o zájezdu, plateb a požadavků klientů  
  • příprava odbavení zájezdů (rozesílání pokynů k zájezdům, příprava vypravení zájezdů ap.) 
  • účast na výstavách a veletrzích 

Nabízíme: 

• plný pracovní úvazek • možnost kariérního růstu • zaměstnanecké a cestovatelské výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, sick days a další) • příjemné pracovní prostředí ve stabilním týmu • zajímavou a rozmanitou práci • místo výkonu práce Praha–Vršovice   

Výběrové řízení: 

Životopis s fotografií a průvodním dopisem zasílejte e-mailem na adresu: ko*****@ad*******.cz , nejpozději do 30. 9. 2024

Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

Nástup: ideálně 1. 11. 2024, možno i dříve.

Podrobnější informace na www.adventura.cz/kariera/samostatny-pracovnikpracovnice-klientskeho-oddeleni/

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: